Vandaag hebben ik en Simone weer op Olina gereden. Olina is een 5-jarige haflinger van Nokia. Simone is een meisje van 12 jaar oud en heeft nu 7 jaar rijervaring op de manege en rijd nu sinds een maand of 2 op Olina en sinds kort gaat ze ook regelmatig alleen! Ze heeft ondertussen een keer les gehad van mijn instructeur en we zijn nu met zijn tips bezig. Houd er rekening mee dat Simone tot kort voor alleen manegepony's gewend is en Olina écht geen manegepony is, het kan best wel een flink draakje zijn. Ik had er vantevoren even op gereden, dus ze was al ingereden.
Dit is het vorige topic van Olina&Simone, ik vind dat ze erg vooruit zijn gegaan samen en ik ben trots op ze
. [RIJ-ITP] Haflinger Olina met mijn (nieuwe) 12-jarige bijrijdster!Waar ik/we vooral mee bezig zijn met Olina:
- Rechtrichten
- Stelling rechts(maar dat hangt sterk samen met het rechtrichten)
- Galop verbeteren
- Achterhand er nog wat meer onder
- Iets meer oprichten, maar met Simone vind ik het niet erg als ze wat lager/dieper loopt.
- Simone nog wat met Olina leren kennen en uitvinden hoe&wat
Het kan vanaf de foto's ogen alsof Olina wat hangt, dit is absoluut niet zo.
Commentaar mag, maar houd het vriendelijk! Simone zal hier zelf ook nog wel reageren.
1. stappen

2. draven

3. draven

4. galop, haar galop is niet echt fijn

5. stap

6. stap

7. draven

8. draven

9. galop

10. draven

11. draven

12. draven

En nog een filmpje van vandaag(er zitten allemaal stukjes film tussen de foto's):
Groetjes Desiree&Simone!
.