Ja, vandaag hadden ik en Celine weer afgesproken, en uiteraard kwam Celine met haar camera. We zijn eerst even in de binnenbak gaan rijden, en later naar buiten gegaan, het was gelukkig een prachtige middag !
Al klaar?
Neeee, laat me nou alvast gaan !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-11 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ontzettend knappe pony! Echt een leukerd. Alleen... cap op binnen, maar buiten niet meer en galoperen over de verharde weg terwijl er duidelijk een mooie berm is? Die snap ik niet zo goed.
Ik snap je reactie ! Ik heb mijn cap afgedaan (had ik eerst nog in mijn hand) terwijl we poseerfoto's gingen maken. Toen stapte ik richting celine, schrok peppie ergens van en ging galopperen, en toen heb ik haar rustig teruggenomen, dit is bij haar beter dan dat ik haar gelijk terugpak (dan wordt het wie trekt het hardst).
Ziet er fijn ontspannen uit! Denk om je handen, je zet ze nu een beetje vast & laag. Ik denk dat je dat onbewust doet omdat ze dan fijn loopt?! Probeer je handen steeds iets meer omhoog te doen (en nog een beetje naar voren), dan kan je paard er ook rustig aan wennen (als je je handen altijd zo hebt )
Wat een super mooie pony heb je daar en ik vind dat je 'm netjes rijd. Het enige jammere is dat ik de pony te iel voor je vind of jij te groot en weus voor de pony. Het is niet dat de pony je niet dragen kan, want ik bedoel niet dat je dik bent. Maar goed dat was iets wat opviel misschien zie ik het ook fout. Je pony kan je prima dragen en je rijd hem netjes dus lekker door gaan.
Anoniem
Geplaatst: 14-04-11 08:04
Ik zit zowiezo al wat langer daar, maarik moet inderdaad niet meer groeien. Maar dat doe ik dan ook niet meer. Het was een beetje een rare dag met de beugels haha, op deze foto bijv zie je dat ik er nog makkelijk op kan, foto is 2 maandjes terug:
Dankjewel celien & gipsyboy, celien jij moet ook nog even een topic openen hoor !
_BlackPearl_
Geplaatst: 14-04-11 14:07
Wat toch een knappe pony is het Echt een schatje! Super leuk dat je weer op haar mocht rijden Jorine! Vind je er netjes rijden en ziet er leuk uit. En die eenna laatste foto is echt super lief
supertammy
Geplaatst: 14-04-11 16:11
Aaahhh... wat een lief hoofdje! Super leuke pony Jorine! Rijden vind ik er ook netjes uitzien. Jeeej!