Na 2 jaar peesblessure-leed: Naomi back on track!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Na 2 jaar peesblessure-leed: Naomi back on track!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 20:47

Helaas zijn we door een lastige peesblessure (in combinatie met een blessure in het hoefgewricht en hoefbeen) 2 jaar uit de running geweest.

Naomi werd getraind op L/M niveau. Wat meer oprichting, goed op het achterbeen en de oefeningen uit het L2/M1 pakten we regelmatig mee. Helaas beginnen we weer nu vanaf 0 , maar ik ben allang trots dat het weer zo goed gaat :D Ik probeer mijn verwachtingen iedere keer dat ik ga rijden niet hoog te leggen, want ik merk dat het nog steeds zwaar is voor haar (valt weer makkelijk op de voorhand, wordt makkelijk zwaar in de hand, gebruikt achterbeen niet genoeg) maar iedere keer stap ik weer met een lach uit omdat ze goed haar best doet.

En ze is helaas nog steeds te dik , maar dit gaat als steeds beter :j

Wij staan open voor alle soorten kritiek maar ook voor leuke opmerkingen :D
Oja en we trainen pas weer sinds januari! We mogen nu 4x 3 min draf en stappen zo'n 45 min.

instappen
Afbeelding

krachtpatser(tje) :')
Afbeelding

stukjes draf
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

diagonaaltje rijden
Afbeelding

En lekker lang uitdraven, ben heel bij met dit beeld, want uitschuiven vond ze altijd heel erg lastig
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Braaaaaaf :+:
Afbeelding

Helma_Amber

Re: Na 2 jaar peesblessure-leed: Naomi back on track!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:56

Dat zal een heerlijk gevoel zijn dat je weer lekker met je paard kan trainen.
Het ziet er heerlijk ontspannen uit. Je ziet inderdaad ook op de foto's terug dat ze wat op de voorhand valt en de achterhand wat achter laat, maar dat komt vanzelf wel weer.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:00

ANNIEK :D

het word tijd dat je eindelijk haar kleur in paspoort gaat veranderen en die startkaart aanvraagt :D want jullie moeten ECHT op wedstrijd!!

wel fijn dat die peesblessurde nu eindelijk wat weg is zeg.. heeft echt TE lang geduurd. jammer van dat dure dobert hoofdstel van je, heb je al die tijd niet kunnen gebruiken :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:54

Super =D Ik ben zo blij voor jou! En ze is inderdaad wel errug dik! Maar met je jas erbij valt het nauwelijks op :D Lekker rustug aan doen.
We gaan snel een keertje een stapritje maken met mijn superbraaf opapaard :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 07:32

Naomi :+:

ziet er goed uit anniekje! ga zo door!