Met Rizanta zijn we ook gaan mennen, en daar had ik alwel een topic van gemaakt
[AR-ITP] Rizanta (Roos) @ work bij Peter de Koning.
Maar ik had haar dus eigenlijk gekocht om op te gaan rijden, maar ja, het vertrouwen krijgen en weer aan de slag, dat is makkelijker gezegd dan gedaan

Maar goed, vandaag was het dan zover dat ik mijn rijkunsten durfde te vertonen, en hierbij op veler verzoek enkele rij-foto's van mij en Rizanta.
Ons doel? Gewoon fijn rijden en genieten van elkaar.
Met super veel dank aan Naaltje, hier @bokt

Instappen, Rizanta wil graag lekker laag en rond, dat is natuurlijk ook mooi, alleen van mij moet ze ook met wat meer oprichting en flink vlot doorstappen. Dat is voor de wagen ook erg belangrijk dus daar zijn we hard mee bezig.

Draf, haar favoriete gang. Doordat ze zo groot is (1.75) is dat voor mij niet altijd eenvoudig om te 'regelen'

Wapperende oren, mijn wapperende rechterbeen (kan ik niets meer aan doen, komt door allerlei blessures, zit geen kracht meer in)

Hier werken we naar toe...

En natuurlijk galop, mijn favoriete gang. Kan niet zo goed meer echt diep zitten (ik weet hoe het moet maar lijf luistert niet meer) maar ze vindt het zelf ook heerlijk om te doen...'t is natuurlijk een vreselijk goed en braaf paard dat ze ondanks mijn mankementen er zo bij loopt

Sprintje

En uitstappen in het bos....inclusief mijn rechterzwabberbeen

Rizanta, you put a smile on my face

Dat was het dan, tot de volgende keer