Vrijdag is hij helemaal losgemaakt, zijn lijf zat hem wat in de weg. Ik kon het verschil vandaag al goed merken. Hij doet goed zijn best, maar goed over zijn rug lopen en de verbinding opzoeken vindt hij erg lastig. Toch roem ik deze pony om zijn fantastische werklust en instelling. Hij probeert alles, maar weet soms nog niet helemaal hoe hij dit moet doen.
Puntjes voor mij:
- linkerbeen eraan houden (ik heb wat last van een spier die opspeelt. Gek he, na zes maanden niet meer rijden

- rechtop zitten. Dit heb ik overgehouden aan een ernstige rugblessure, die vooral vorig jaar voorjaar/zomer erg speelde. Hierdoor ging ik voorover zitten om mijn rug te ontlasten. Mijn rug is inmiddels weer goed voor elkaar, maar het voorover zitten moet er weer uit.
Binnenkort maar even een lesje pakken, zowel voor Sam als voor mezelf

Goed, nu dat gezegd is, wil ik jullie deze plaatjes niet onthouden. Want hij is natuurlijk wel érg knap

Plaatjes met dank aan Eline, Gillyzidane.
1)

Dit is waar ik in de training heen wil. Graag nóg wat lager, meer aanspanning en meer van achter naar voren.
Daarna maar even netjes bovenin gezet voor wat plaatjes. Voor training niet zo functioneel, maar wel even leuk

2)

3)

4)

5)

6)

Voor mooi, zowel in front als in voorbeen. Ik zit netjes, moet alleen mijn linkerbeen eraan houden

En hier zie je duidelijk dat hij nog geen verbinding heeft en niet genoeg van achteruit komt als hij bovenin loopt. Maar ach, dan heb ik leuk vergelijkingsmateriaal voor over een paar maanden (hopelijk).