Op 13 Januari had ik een privéles met Dixie. Ik ga namelijk aankomende zondag (de 23e) een fnrs wedstrijd rijden met haar en daarom wilde ik graag nog wat extra tips krijgen.
Dixie is sinds een paar weken manegepaard bij mij op de manege. Het is zeker geen gemakkelijk paard, er kunnen niet heel veel mensen op haar rijden. Ze kan soms namelijk flink bokken en er opeens met je vandoor gaan. Bij mij is ze echter tot nu toe altijd heel braaf geweest. Dit is ook de reden dat ik er nu elke week op mag, mij hoor je zeker niet klagen!!
Je ziet me op de filmpjes heel veel voltes maken, dit moest ik doen zodat ze van voren goed los ging laten en ging zakken. Dit hielp ook zeker want ze liep die dag echt heel erg fijn!
Het laatste filmpje ging ik me proefje oefenen die ik deze zondag moet doen. Ik denk dat als ik me wedstrijd zo rijd zoals ik hem tijdens me privéles reed, ik hem wel ga halen. Het begin en het einde van dat filmpje zijn een beetje raar, daar moet je maar omheen kijken

Wat me vooral opviel bij het bekijken van de filmpjes is dat ik me benen echt stiller moet houden. Voor de rest vind ik het er wel fijn uitzien.
Nou kijk en geniet van deze knappe merrie!
Allereerst een leuke foto van mij en Dixie

En dan hier me proef
Filmpjes en foto's made bij Ella en Marlous, thnx meiden!!
Dat was het! Tips mogen altijd, maar wees lief