Zondag was het eindelijk weer eens heerlijk weer, dus vriendin (Jennifer_S @ Bokt) meegevraagd en een camera gegeven, waar leuke foto's
uitgekomen zijn!
Doedel is een Welsh Cob van 1.43m hoog. Hij is inmiddels 17 jaar, maar zijn leeftijd is er zeker niet aan af te merken! Ik rij
hem sinds december 2009 zo'n 3x per week. Het is een pony met een flinke gebruiksaanwijzing en iedere dag is zijn gedrag
weer anders. Hij is niet makkelijk te rijden en daarom is ons niveau dus ook heel basis. We hebben geen bak, alleen een grote
vlakte waar we dressuur op kunnen doen, anders rijden we in het bos. Momenteel heb ik zo'n 1x in de twee weken les, waarbij we
langzaam weer alles aan het oppakken zijn (hij heeft voorheen L gelopen).
Zondag hebben we het heel rustig gehouden en heb ik vooral met lange teugel gereden, omdat hij de dag ervoor een les heeft
gereden met zijn eigenaresse. In het begin lang ingestapt, maar daar zijn vrijwel geen foto's van, de galop foto's waren er daarentegen genoeg

1. Zo troffen we hem aan in de wei, dus eerst maar een flinke poetsbeurt

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Even een race-momentje

9.

10. Het opsprongetje

11. Waarna hij met sprongen in volle snelheid vertrok

12.

13.

14. Rustig uitstappen kan daarna gelukkig wel weer

15. Mooi eindplaatje!

Ik ben anders gaan zitten, doordat dit een heel ander zadel is en m'n benen willen daardoor nog wel eens alle kanten opgaan... 
Gaaf!

Ben wel benieuwd hoe die bedacht is.