Als je samen een kunt zijn....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Als je samen een kunt zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 22:53

Hahaha dank je :D

ukoldaatje

Berichten: 1517
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Bruinisse,schouwenduiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:25

Miss_Malfoy schreef:
Thx allemaal!

@ukoldaatje: Er zijn ook nog mensen die gewoon weten waar ze mee bezig zijn, en eigenaren die dat weten en het goed vinden. :) Appart dat je meteen van het slechte uitgaat, zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.


Dat kan goed idd, het zegt denk ik iets over verantwoordelijkheidsgevoel van mij ten op zichte van mijn dieren... :+
Vroeg me af of dat strandje daar omheind was namelijk.. Ik voel me namelijk niet alleen verantwoordelijk voor mezelf, maar ook voor de medeweggebruikers en in jouw geval de eigenaren van je paardje.

Een paard is vluchtdier, kan nog zo schrikken van iets en je kan er nog zo op vertrouwen, en als het dier dan tegen een auto knalt..

Toegegeven je hebt echt een goede band hoor met dat paardje, zie je meteen, maar ik zou het doodeng vinden om een paard van een ander zo los te laten lopen...

Fijn dat je zo veel vertrouwen in elkaar hebt, dat is ook mooi hoor.. Je voelt het als een aanval, het was gewoon een vraag en een gedachte die in mij opkwamen.
En aangezien het hier op het eiland is, vroeg ik me af waar het was, wie weet kan ik er zelf eens gaan rijden. ;)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Als je samen een kunt zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 10:21

Het strandje was idd min of meer omheind ja, als ik op haar zit met neckrope dan komt de ingang en uitgang van het pad wel op de weg uit uiteindelijk, maar heb ik meer over haar te zeggen.

Het is allemaal bij zonnemaire in de buurt, je moet even de weg weten maar dan liggen er heel veel van die trekkerpaadjes langs het land. Bij brouw kun je met een kleine pony ook gaan zwemmen.

Suprice_Iris

Berichten: 1854
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Als je samen een kunt zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:04

Kippenvel, super!
Wat een band hebben jullie zeg! <3

muiske07
Berichten: 551
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Mater, Belgiƫ

Re: Als je samen een kunt zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:28

Mooi filmpje van jullie en mooie muziek erbij :j