Gisteren hoopten we net voor de regen even een rondje bos te doen (natuurlijk zaten we middenin de stortvloed) en uiteraard wilde ze ook ditmaal op haar eigen pony rijdend mee, helemaal omdat ik beloofd had dat ze ook een stukje los mocht

1. Eerst je pony poetsen (aan P.C.'s benen is wel te zien hoe de paddock er hier bij ligt *diepe zucht*)

2. Goed de singelplek schoonmaken

3. Iedereen weet natuurlijk dat shetlanders klein zijn, maar als je net 6 bent is het nog hoog genoeg met opstappen

4. Andere beugel ook aan...

5. En wachten tot ook Cos gereed is..."mama, wat duuuuuuuurt dit lang"

6. Onze jongste zoon Aiden (3) vond het niet eerlijk dat Cayleigh mocht rijden en had bedacht dat hij dan wel zo mee zou kunnen

En dan eindelijk een paar foto's van onderweg, helaas maar een paar...maar ik heb de groom liever op de kar dan eraf om foto's te maken

7.

8.

9. En ook in draf, houden die kleine beetjes het prima bij

10.

Ik vind het echt zo speciaal hoe die kleine meid steeds "echter" gaat rijden en hoezeer ze steeds meer een echt combi wordt met P.C....optimaal genieten die 2

PS. even een kleine toevoeging voor de shetlander en fjorden fans voor wie de kapsels van Cos en P.C. ongetwijfeld een doorn in het oog zijn