zoals sommige miss wel opgevangen hebben,gaat hert niet zo goed met macho en mij en het rijden, macho laat zich lastig rijden,en mijn geduld is ook niet mn sterkste punt,dus hebben we vaak oorlog, hij laat daarbij ook niet los in zn lijf,en hij draagt zn hele leven zn staart al nr rechts, het werd minder,maar nu het terug is,maakl ik me er toch zorgen om,waar die spanning vandaan komt,daarom heb ik een afspraak gemaakt bij de fysio voor hem, maandag komt hij, ik heb er gister voor het laatste op gezeten voor maandag,het ging gisteren goed, goed als,hij ontspande lekker, ik rij altijd op de binnenhoeflsag in het algemeen, ik heb gisteren op de hoefslag gereden en me gefocust aan de controle maar toch de otnspanning erbij houden,hij liet iig beter los in zn lijf, en voeklde fijn aan een goede draf voor zijn doen! hij liep alleen dwars,..
de foto's zijn niet van gisteren ,de foto's zijn van maandag , Ik heb hem ook even bitloos gereden, dat lukt niet helemaal, beide snappen we er niet veel van

Hier een paar plaatjes van macho ,hou het lief overal word aan gewerkt

La grande macho
1.56
6 jaar
L1+3
bitloos;
Loswerken ( doe ik ook met bit zo. ) eerste 2 foto's zijn heerlijk overbelicht, verkeerde stand

Hier is hij nog niet lekker losgewerkt,spanning in de bovenlijn.

toen bit erin gedaan,
mag iets meer gesloten.

teveel spanning

hou het lief,
x