Dit ben ik met mijn paard Orlina, een BWP merrie van ondertussen alweer 19 jaar oud.
We hebben haar gekocht op 13 jarige leeftijd. Ze had toen nog nooit hoger gelopen dan L1, maar ze was heel lief en betrouwbaar, wat ideaal was voor mijn overstap van de pony's naar de paarden.
Ik had gehoopt nog een paar jaar wat te kunnen rijden in de B en de L, voordat ik aan mijn studie diergeneeskunde begon.
Het ging véél beter dan gehoopt. We begonnen in B1 bij de LRV en mochten ieder jaar een klasse omhoog. Zelfs later nog, in combinatie met mijn drukke studie. Ondertussen zitten we in Z1, een grote droom die uitkomt voor mij!

Niemand had dit verwacht, als ik in de L2 zou geraken zou dat al heel wat zijn. Ik ben dan ook super trots op wat we hebben bereikt en wil graag deze foto's met jullie delen!

Orlina in B2

Orlina in Z1
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

Binnenkort wil ik ook graag starten in Nederland, maar ik vermoed dat de concurrentie daar sterker is. In België kan ik nog wel mee in de Z1, maar ik vraag me af of jullie het ook Z1-waardig vinden voor Nederland. En zo niet, wat er dan nog beter moet.