3-jarige merrie Celona, nu bijna 4 maanden ohz

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoSav

Berichten: 4695
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Re: 3-jarige merrie Celona, nu bijna 4 maanden ohz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:34

Ja, dat is ook wel te begrijpen. :j Toch vind ik haar verdere uitstraling gewoon super. En idd, als je verder maar helemaal blij met d'r bent. :D :D
En zo te zien pakt ze het rijden ook netjes op.

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:24

Ik vind dat jullie zo goed bezig zijn, ze loopt lekker ontspannen, fijne houding voor een jong paard.
Het lijkt ook allemaal zo vanzelf te gaan bij jullie, erg knap! Inderdaad valt er nog wat te sleutelen aan je eigen houding, ik zou zeggen ga zo door! :)

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Re: 3-jarige merrie Celona, nu bijna 4 maanden ohz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 22:21

Dank je wel. Vanzelf gaat het zeker niet, maar ik ben blij dat het er wel zo uitziet :D!

marlies405
Berichten: 361
Geregistreerd: 20-09-07
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 03:16

Leuke merrie heb je, prachtig kleurtje! Ik vind ook dat je haar heel vriendelijk rijd. Aan je houding stoor ik me totaal niet, dat komt vanzelf goed. Ga zo door +:)+ ! Succes en geluk met elkaar!

Capricornia
Berichten: 79
Geregistreerd: 04-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 12:16

die loopt echt lekker ontspannen :) mag je best trots op zijn! veel succes nog :)

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:38

Wauw mooie paard en samen met jou een mooie combinatie ;)

Ik vind jouw houding juist heel vriendelijk. Iets naar voren zitten vind ik juist weer
wat minder belastend voor je paard.

Toen ik vroeger jonge paarden reed, zat ik ook altijd iets naar voren.
Later komt het vanzelf wel, je paard wat opgerichter rijden, ga je zelf ook rechterop zitten.

Heel veel plezier met je mooie paard!

jokenicky

Berichten: 599
Geregistreerd: 16-12-09
Woonplaats: noordwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:41

mooi paard hoor, probeer alleen wel een knik in je armen te houden.
voor vier maanden onder het zadel ziet het er super uit! :j

rolicoli

Berichten: 49
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:41

Wauw! Wat een mooi paard, wat een mooie combinatie en wat loopt ze mooi ontspannen. Afwerking komt nog wel. Ik denk dat je heel trots mag zijn dat je dit in zo'n korte tijd voor elkaar hebt gekregen!

Anoniem

Re: 3-jarige merrie Celona, nu bijna 4 maanden ohz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:45

Tjee, dat ziet er voor zo'n jonkie echt goed uit. Heerlijk ontspannen en jullie hebben er allebei lol in.

En wat me ook opvalt als zéér positief punt is dat jij echt één van de zeer, zeer, zeer, zeer, zeer weinige ruiters bent die het zadel goed heeft liggen. Dus níet te ver naar voren maar gewoon mooi achter die schouder. Je ziet ook dat het paard fijn loopt, beduidend fijner dan al die paarden met het zadel op de schouder. Juist bij zo'n jonkie is dat zó belangrijk en iets dat zoveel mensen vergeten in het kader van 'de bespiering komt nog wel, het zadel hoeft nog niet goed te liggen'. Daarom echt, ik vind dit een verademing om te zien!!! :j

Sjoyceje

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:54

Wat heb jij je paard lekker aan het lopen. Heerlijk ontspannen en ongedwongen. Je ziet gewoon dat je paard er happy mee is. Super!
Ik wou dat Noor wat dichterbij woonde, zou ook erg graag eens bij haar willen lessen.

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 17:53

Wat een leuke complimenten weer, ga er bijna van blozen :o .

@Ffortuna: dank je! Mijn andere paard heeft rugproblemen gehad dus de fysio heeft me toen precies uitgelegd hoe ik het zadel moest leggen, ik legde het namelijk ook altijd te ver naar voren. Het zadel heb ik trouwens ook al door een zadelmaker na laten kijken om er zeker van te zijn dat het goed ligt. Ook al verandert een jong paard nog veel, het is idd wel heel belangrijk dat er een goed passend zadel op ligt :j.

Calvin07
Berichten: 60
Geregistreerd: 04-04-08

Re: 3-jarige merrie Celona, nu bijna 4 maanden ohz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:53

mijn paard is dan net zo oud als die van jou en ik ben ook bezig met doorrijden nu.ik kan niet anders zeggen dan dat het er fantastisch uitziet.ga vooral zo door.

ik kan de mijne nu ook voorwaarts-neerwaarts gaan rijden.hij krulde in het begin zo op waardoor ik hem eerst met zijn neus de lucht in moest zien te krijgen.dat is gelukt en nu weer naar beneden maar dan zoals het hoort.

super hoor heel veel succes met haar.