. Maandag werd de vorm gelijk gevonden en dat is heel de week niet veranderd. Hij liep zo fijn en deed ontzettend zijn best. Ik voelde aan het einde van de week wel dat hij wat last van zijn spieren ging krijgen, wat logisch is als je een aantal keer in de week zo'n inspanning moet leveren, maar hij bleef er gewoon aan trekken en zo werken voor me. Iedere keer weer als ik in galop de AC lijn opstuurde, voelde ik hem groeien en kwamen de oortjes erop. Dan weet je het gewoon; Roc gaat het weer doen vandaag. Wat een wereldpaard!
. De scores waren lovend en ik heb dan ook een vliegende start in het Z2 gemaakt. Op maandag was ik 2 maal 1e met 225 en 217 punten, woensdag eindigde ik als 3e en 1e met 206 en 221 punten en de laatste uithaal op vrijdag was nog het mooist; 2 keer 1e met 237 en 225 punten! Zondag werd ik in de kür ook nog 2e met 64,…% , ik was dus super trots op mijn maatje. Als afsluiting van de zondag was er een ereronde en die kon ik dan ook alleen maar rijden met een grijns van oor tot oor. Met 8 plaatsingspunten was ik Allround Kampioen van de Waspike Ruiterweek geworden! We zijn overladen met prijzen. Allereerst een prachtige wisselbokaal en een schitterende trofee voor thuis om te houden, een deken en een mooie sjerp. Omdat ik ook nog twee hoogste dagscores had, kreeg ik ook een boodschappenpakket van Plus (erg handig, deze arme student had namelijk aardig wat startgeld verschranst deze week
) en een waardebon van € 20,- bij de slager (BBQen!). En natuurlijk nog heel veel mooie lintjes en bekers gedurende de week, niet vergeten de winstpunten. Wat een heerlijke dag hebben wij gehad zeg, we hebben er echt van genoten. Na een welverdiende vakantie voor Roco gaan we weer aan de slag met de verbeterpuntjes. Zo moeten we nog wat reserves kweken in de appuyementen en moeten de wissels nog meer bevestigd worden. Maar voorlopig ben ik al even ontzettend trots op mijn paard, mijn kanjer is kampioen in de Z2, in de klasse die ik nooit dacht te kunnen overwinnen met hem omdat hij de wissels zo lastig vond. Nu is het toch gelukt

Genoeg gekletst, de foto's van zondag. Helaas heb ik geen foto's gedurende de week, omdat alleen vriendlief mee was op wedstrijd en hij niet kan lezen en foto's maken tegelijk
. De plaatjes van zondag maken alles echter goed. Foto's zijn met dank aan Arne Tveter en Amy Cornelissen, super bedankt!1: Foto gemaakt tijdens de kür, galopappuyement richting fotografe

2: En belonen na het groeten

3: Voor de huldiging nog een rondje rond door de ring op "We Are The Champions", Roc werd een beetje heet

4: Daarna ontspande hij gelukkig al wat meer

5: Opstellen voor de prijsuitreiking

6: Net de 2e plaats opgehaald voor de kür op muziek, onverwacht!

7: Toen mochten we naar voren en op de foto met onze trofee, mooi issie hé!

8: Onderonsje met vriendlief Arne terwijl ik de loeizware wisselbokaal vast heb.

9: En uiteraard ook met deze prachtprijs op de foto.

10: Roco vind alle aandacht en flitsers wel interessant.

11: De mooiste plaat! Roco laat zien wat hij in huis heeft tijdens de ereronde, wederom op "We Are The Champions", kippenvel!

12: Uitgebreid belonen, wat is hij toch stoer

13: Na de prijsuitreiking nog wat foto's, Roc mocht het lint om, hij heeft het tenslotte gedaan.

14: Dikke speknek

15: De winnaar!

En om het nog leuker te maken, dit stond vanochtend in BN De Stem:
BN De Stem: Kathleen van Winden regeert in Waspik
Dankjewel voor het kijken!