7 t/m 11 juni zijn Ramoon en ik samen met een vriendin en haar Fjordje naar de Allround instructieweek op Ermelo geweest.
Het was een geslaagde en leerzame week!
Waar ik vooral aan gewerkt heb, is mijn eigen houding:
Handen moeten minder wijd + rechtop + binnenhand los, recht vooruit blijven kijken & niet naar beneden, niet voorover kiepen met m'n
bovenlijf & niet m'n benen naar voren afsteken.
Met Ramoon ben ik vooral bezig geweest met rechtrichten (gooit af en toe de achterhand naar binnen)
en afwisseling in de halshouding + ontspanning. Verder met wat oefeningen voor de M1.
Tips zijn altijd welkom!

Maandag, tijdens de 2de les. Aan het losstappen.

Een van de eerste drafjes, hier kantelt ze wat.
http://94.100.118.70/986750001-986800000/986781901-986782000/986781949_5_naDl.jpeg
Zichzelf uitleven in de paddock

Dinsdag, 1e les. Toeschouwers helpen: 'Marjolein, recht op!'

Halverwege werd ze wat heet van de crossles naast de bak, daarom moest ik m'n handen
wat wijder zetten en Ramoon wat lager & ronder instellen, zodat de aandacht weer bij mij kwam.

Woensdag, springles.

Ramoon vind springen erg leuk, ikzelf vind het doodeng & dan heb je wel eens een miscommunicatie

Donderdag, crossles. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten omdat we het nog nooit hadden gedaan, maar het was erg leuk!

Net voor een af & opsprongetje

Vrijdag, laatste les. Ik had een dressuurles met werken aan een specifiek probleem, dat was werken aan mijn houding.

Fijn drafje

Uitleg van Debby

: