Eerste officieele wedstrijd. Gelijk bij de paarden!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Eerste officieele wedstrijd. Gelijk bij de paarden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 14:04

Nou, het moest er dan toch einelijk van komen.
Mijn bolle en ik voor het eerst op officieele wedstrijd. Na al 4 jaar onofficieel gestard hebben en ondertussen B+24 te zijn was ik dat we zat.

Dus, startkaard aangevraagt en gaan met die banaan. Nadat ik mijn startkaart had gelijk een wedstrijd uitgekozen. Een week later. Behoorlijk vlot dus! Geen tijd gehad om te stressen :p hahaha dat was een voordeel.

Nou de dag was daar, zaterdag avond moest ik, dus had heel de dag gehad om te poetsen. Het resultaat mocht er wezen! zeker weten, alles was spik en span!

Eenmaal opgezadeld en aangekomen bij de losrijbak krege ik te horen dat de ik volgende was. Oops, ik zat er al een half uur vantevoren op. Eigenlijk al eerder dan ik wilde... Maargoed. Had een super toffe groom bij me, die had geregeld voor me dat ik 10 minuten los kon rijden.

Na 10 minuten snel snel losgereden te hebben de ring in. Man wat spannend! Voor het eerst officieel en gelijk tussen de paarden.

Een redelijk voltte proef. Ze liep niet helemaal naar mijn zin, niet genoeg losgereden, dus ze was nog wat stijf van het trailerritje. Jammer maar waar. Mijn 2e proef ging ongeveer het zelfde als de eerste. Ik was dus erg blij met het constante beeld van de 2 proeven samen. Mara heeft nogal de neiging in te kakken na de eerste proef. Dan denkt ze dat de klus geklaard is.

De jury was ook erg tevreden over de proeven en beloonde ons met voor de eerste proef 183 punten en de 2e proef 182 punten! We hebben dus gelijk winstpunten binnen gehaald!!! Helemaal gaaf :D

Ik ben dan ook super trots op mijn bolle! Als enige met een pony tussen de paarden, en officieel. Het is toch anders. Maar zoooooo leuk! Dat we dus nog vele wedstrijdjes mogen rijden met zoveel plezier als deze!

Nou, hier de filmpjes:

Een berichtje zou super super super leuk zijn!!! :D

Mara en ik blijven op deze manier voor de lol en lekker ontstappn wedstrijdje rijden. Uiteindleij is ons doel om de Z te halen. Maargoed, we zien we hoever we komen :)

Gr Gail

kimpjj

Re: Eerste officieele wedstrijd. Gelijk bij de paarden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:04

De filmpjes zijn niet echt duidelijk omdat er niet echt is ingezoomd. Verder vind ik het geen verkeerd beeld geven. De Z halen jullie wel

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 17:19

Het eerste filmpje is idd echt super bagger! Mijn vriend staat daar achter het raam, de bak was daarbij heeeeel erg donker. Jammergenoeg.

Het 2e filmpje is gelukkig al een heel stuk beter. Ingezoemd heeft hij niet omdat het filmpje dan al helemaal onduidelijk werd doordat het zoomen heel schokkerig gaat.

En waarom dnek je dat we het Z wel halen :P

Tjah kijk, ik zou het leuk vinden als we zo ver komen. Ik wil minimaal L2 met winstpunten worden vanwegen het kunnen starten van hengsten.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:29

Ziet er goed uit, gefeliciteerd met jullie winstpunten.... :D :D Heel goed gedaan en leuke pony ook... :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 14:48

Dankjewel :D

Ben dan ook super trots op mijn bolle :D

Ik zie trouwens dat een hoop mensen hebben gekeken, maar niet hebben gereageerd, jammer...

Iig bedankt voor de mensen die het wel doen :D

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:18

Hey,

Gefeliciteerd met je winstpunten! Hartstikke goed joh!
Lekker door blijven rijden hoor met je haf bij de paarden.
ik ben vorig jaar april ook met mn haf tussen de paarden gestart en inmiddels echt door de B gefietst (en een hoop dressuurknollen achter ons gelaten :+ )
in juni gaan we L1 starten. ben benieuwd.

suc6, komt wel goed met jullie!

gr leonie

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 11:32

Dankjewel :o

Zoals ik al ei, ik ben echt super trots op mijn bolle, ondanks de 'stress' die me even tebinnen schoot tijden het losrijden.

Mara is zoooo kalm gebleven, dat heeft echt geholpen. Mijn bolle is mijn zen meesteres :P hahaha.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:51

leuke haf!
jullie komen nog wel verder! :D