Voor een goede kennis heb ik Marengo op stal om te betuigen ( [AR-ITP] Knappe hengst Mr.Marengo weer aan het werk ). Vandaag heeft hij ook onder het zadel voor het eerst wat gedaan. Het is zo'n super lieve pony, tikkeltje flegmatiek en super slim. Ik vind hem echt geweldig, tis echt wel mijn type pony kwa karakter.
Het paard De combinatie Stappen Ook in draf En uiteraard ook los toen deze wilde hengst voldoende getemt was :lol:
Leuke pony, leuk stel! Wel zou ik een iets kleiner dekje nemen
mvs
Geplaatst: 18-10-09 18:40
Ziet er schattig uit!
let er wel op dat ze niet aan de teugels houvast heeft das niet zo heel fijn voor de pony, maar misschien lijkt dat alleen maar op de foto zo!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 18-10-09 18:40
Wauw, wat een stoer meisje zeg!
TE5
Geplaatst: 18-10-09 18:41
Is dit echt voor het eerst? Nou, die blijft er rustig onder
Alleen die pad mag wel iets minder groot geloof ik
dirma
Geplaatst: 18-10-09 18:42
Aah, wat leuk!! Die pony lijkt precies op mijn hengstje! 2 druppels water..
astridelise
Geplaatst: 18-10-09 18:43
Wat een super gave foto's! Meestal is het een pony met een zadeldekje, maar hier is het een zadeldekje met een kleine pony ergens eronder. Echt heel erg leuk.
Heb gewoon wat spullen van mijn grote maatse pony's (100/103 cm) gepakt en die op maat gemaakt. Dekje is idd wat riant, maar ach, voor die paar keer dat hij ohz zal lopen ga ik niet wat anders halen . Marengo gaat bij contact al wat nagevelijk lopen, Annelinde is juist een ruiter die vaak haar teugels wat te lang laat worden. Ruiter is pas 8, maar kan al een aardig stukje sturen. Dit was ze van de week op een van mijn eigen pony's: [RIJ-ITP] Dressuurshet@wedstrijd training!
kekaro
Geplaatst: 18-10-09 18:49
oooh wat lief !!
hihihi ziet er echt superschattig uit, mooie pony trouwens !
Yessy
Geplaatst: 18-10-09 18:49
Wat doet ze dat goed, een woeste zwarte hengst temmen
Leuke foto's! En idd erg netjes voor een eerste keer!
Bij de eerste keer aandraven deed hij een spaanse pas achtig iets . En hij vond het bij mij op het midden VEEL gezelliger dan netjes de hoefslag volgen. Een beetje boevig is hij wel, maar echt stout zeker niet. Er mag ook wel wat in zitten, een volwassen hengst die nog helemaal groen is hoeft geen dooie te zijn.