Mooi en rustig weer en mijn vriendje kon mee op de fiets om een oogje in het zeil te houden,hij kreeg de missie om als buffer-,extra hand-,drijf- en fotograaf te dienen

Beide paarden reageren goed op de stem en Fax is wel eens mee geweest aan de fiets (al zag hij daar het nut niet zo van in op de heenweg

Dus de fiets op de dijk gezet...Fax mee naar boven en Beer mee onder het zadel.
Helaas zijn beide heren de laatste periode nogal aangekomen wegens een chronisch gebrek aan werk dus extra werk wat mij niet zo vermoeid is mooi meegenomen.
Ik zit nog een beetje te modderen met mijn singel en hoop dat dat deze week opgelost is,vandaar dat ik iets scheef zit.
Dat gebeurde toen ik opgestapt was,Fax in de andere hand nam en Beer besloot om in een lekker tempo te gaan stappen.Helaas had Fax besloten om nog even te blijven staan

Afijn...vriendlief even gevraagd om een takje uit de bosjes te vissen en achter Fax te wapperen,Fax begreep de boodschap en beide heren vonden dat ze er in een pittig drafje opuit mochten trekken.
Na enige discussie hebben we besloten dat we het hele gebeuren toch maar meer in mijn tempo zouden doen...KALM AAN dus

Uiteindelijk begrepen ze wat de bedoeling was en ontspande de hele meuk zich enigszinds...
Heb juist deze dag en dat tijdstip uitgekozen omdat het dan nog lekker rustig is in de omgeving...we mochten eens een meningsverschil krijgen onderling en daar kun je geen hordes mensen bij gebruiken nietwaar

Afijn...hier wat foto's toen het een beetje naar wens ging,we hebben uiteindelijk en stuk ontspannen kunnen stappen en draven.Voordeel van deze foto's is wel dat ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt wordt

Hand mag wat lager,tenen naar binnen en iets meer ontspanning in mijn onderrug...Beer wat scherper rijden op langzamer tempo in draf,hij was nu wel tikje heet maar goed...was de 1e keer dus dat komt ook wel goed

Hier zijn we er nog niet helemaal

Hier begint het te komen...

Hier een lekker drafje

De voorbereiding op de bocht...

Pittig doorstappen...

Eindelijk netjes rustig stappen ..

Even goed opletten voor eventueel overig verkeer

De kruising is op dit moment lekker rustig,op andere dagen/tijdstippen is het hier razend druk...maar zelfs van de bus die stopte op de halte en al sissend zijn deuren opendeed keken mijn jongens niet op- of om

En hier ga we "Hooo",we zijn weer thuis...de hele ploeg compleet zonder aanharken

Ik vond het een erg spannende maar vooral leuke ervaring,weer eens wat anders en fijn als je eens met beide op stap wil.Vind het altijd leuk om zoveel mogelijk dingen met ze te doen...
Kreeg ook erg leuke reacties onderweg van het publiek...ook wel eens leuk voor de verandering

Wie neemt wel eens een extra paardje mee aan de hand en dan vooral in een andere omgeving dan het bos?
Laat je een gezellig berichtje achter?Tips zijn welkom