Gerryta aan het werk in de wei!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jeann

Berichten: 1007
Geregistreerd: 24-08-06

Gerryta aan het werk in de wei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 16:56

Hoi!

Ik hoop dat ik nu eindelijk weet hoe ik hier foto's moet plaatsen, het lukte me anders nooit!

Gerryta is een 7-jarige merrie en ik rijd op haar sinds mijn pony weg is. Wel een hele overgang, van zo'n D-pony'tje naar een lompe fries. Eerst ook lekker springen met de pony, en dan nu een fries die dat niet zo goed kan. (Al oefenen we wel heel goed :P)

Op wedstrijd rijden we nu L1. Ik heb nu 4 winspunten geloof ik, en 4 of 5 keer op concour geweest. Gaat opzich redelijk. Het probleem in de proef is dat ze heel erg wil gaan lopen. Ik ben nu echt bezig om steeds weer stukjes op te vangen, voor elke wending, voor elke oefening.. Ze gaat het allemaal wat rustiger en ze word er ook mooier van.
Hieronder staan (als het goed is ) wat foto's.

Zelf moet ik op mijn houding letten.
Mn beugels mogen wel wat langer.

(Foto's zijn trouwens alleen maar van de rechterhand, natuurlijk heb ik wel op links gereden maar mijn zus heeft maar heel even in de wei gezeten en de linkerhand foto's waren op verkeerde momenten!)



http://img36.imageshack.us/gal.php?g=mg0052.jpg

Als het goed is zijn dat de foto's. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar dan krijg ik ruzie met mijn computer :o

Nou, dat was het. Commentaar mag, maar houd het netjes!