Amon, dé knappe crusado, dit keer mét bit!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Amon, dé knappe crusado, dit keer mét bit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 17:52

Driebergen: Amon is van zichzelf al heel erg overbouwd, maar gelukkig draagt hij van zichzelf al veel meer dan dat hij stuwt, zeg maar. Hij gebruikt zijn achterhand wel redelijk netjes dus, vind ik, maar hij kukelt inderdaad wel op de voorhand, omdat hij vanwege zijn bui weinig anders kan. Maar, het kan altijd beter natuurlijk, ik hoop dat van de zomer de hele basis er zo lekker in zit, dat dat ook goed gaat!

Bedankt allemaal :D

Zaina

Berichten: 3448
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:49

zo hij is al heel wat afgevallen.. enne je kan trouwens toch gewoon de sperriem er af laten? doe ik ook altijd .

TheLoes

Berichten: 409
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Hengelo

Re: Amon, dé knappe crusado, dit keer mét bit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:56

wow, mooie foto's!! ziet er echt veel beter uit dan je topic in november, het paard ziet er ook beter uit! hij is echt afgevallen en glanst ook meer! ;) echt super hoor, ook mooie foto's zonder tuig, ik wou dat ik dat met mijn paardje ook kon :P maarja dan zou ik natuurlijk gelijk op de grond liggen..schrikbeest :P

knolle_krack

Berichten: 2242
Geregistreerd: 08-08-06
Woonplaats: Sintmaartensbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 02:19

Jij en je paard gaan echt de goede kant op.. een hele leuke opvallende Bokt combinatie, gewoon leuk om dan topics in de gaten te houden hihi :z ziet er goed uit, paard is vooruit gegaan!!

Netjes gewoon :P