Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Axel_Valerie

Berichten: 3044
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:47

Oh nou mooi toch! Fijn dat ze daar goed mee om leert gaan! Ben er ook niet op tegen ofzo hoor, was oprechte nieuwsgierigheid. Ik vind echt dat ze de pony goed aan het lopen heeft! Jammer van de kleine storingen want anders was het zeker een potentiele winnaar! haha!
Ik heb ook wel eens bij onderlinge srpingwedstrijdjes gejureerd. Dan geef ik ook tips aan de kleintjes, lopen we het parcour samen door en kunnen ze vragen stellen, zo superschattig!

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:03

Geen probleem, vragen stellen mag altijd :)

Ja, super leuk die kleintjes :j

spookyskippy
Berichten: 2500
Geregistreerd: 19-11-13

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:14

Wat een leuke combi! :)

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:35

Wat rijd ze al netjes! Leuke pony ook!

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:19

Leuke combi en leuk dat ze zo onwijs fanatiek is!

Paar aandachtspuntjes zie ik wel. Ik snap de spanning op zo'n groot evenement voor zo'n jong meiske nog, maar sturen mag wel iets meer met de buitenhand ipv binnenteugel, die komt nu op bepaalde momenten toch wel heel scherp in. Voetjes in de beugels al gezegd natuurlijk maar daarbij niet te ver de benen naar voren in de galop, galop op zo'n grote pony is al moeilijk voor zo'n kleine meid van 30 kg, maar met benen naar voren kom je achterop de lepel en maak je het jezelf nog moeilijker.

Succes in de toekomst! *\o/*

Nsvc
Berichten: 672
Geregistreerd: 21-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:56

Wat een leuke combinatie! Stoere meid, flink blijven oefenen en dan zullen we ze nog wel vaker zien op het BK.

Sharissael
Berichten: 874
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Appelscha

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:11

Wat een super leuke combinatie, en wat leuk om Nikita terug te zien. Een vriendin van mij heeft een tijdje op haar gereden toen ze hier nog in de buurt stond. Grappig om haar nu hier op bokt te zien!

Het ziet er erg goed uit, veel plezier nog met haar!!

ArroNnie

Berichten: 805
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Aalten

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:16

Staat ze allebei goed :) leuke combi!! :j

Qwillion

Berichten: 1060
Geregistreerd: 22-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:23

Wat een mooie luxe pony, heeft deze pony al veel wedstrijd ervaring? Je dochter rijd knap netjes.

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:50

Axel_Valerie schreef:
Ik vind dit echt super om te zien! Ze stuurt al onwijs netjes en de pony loopt eigenlijk ook echt goed op de meeste foto's (behalve de ondeugende dan :'))! Ik vraag mij alleen oprecht af waarom ze spoortjes om heeft? Haar voetjes zitten vaak echt ver door de beugels heen en het is niet dat ze haar pony continu zit te prikken maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is?

dacht precies het zelfde

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:59

Wat een leuke combinatie!!! Lynn is vrij klein voor haar leeftijd of niet?
Knappe pony heeft ze hoor en lekker aan het sturen al! Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes maar op die leeftijd al zo rijden, toppers!!

Als ze nou zo klein blijft heb ik hier nog wel een leuk pony hengstje die straks onder het zadel moet :P

Moet zeggen dat ik me ook wel beetje erger op de fotos aan hoe het zadel erop ligt, maar goed, ik begrijp je ook wel. Denk wel dat het voor de ontwikkeling van haar zit wel belangrijk is een beter zadel erop te leggen.... Kijk anders ook eens naar kunststof zadels, dan hoef je misschien niet zo ver in de buidel te tasten om toch een op maat aangepast zadel te hebben. Ik heb op mijn pony toendertijd een thorrowgood laten aanmeten, dat kosten toen volgens mij nog geen 600 euro, en die lag en zit geweldig en is 8 jaar later nog steeds heel mooi.

elkedortmans
Berichten: 174
Geregistreerd: 14-07-13

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:14

Oh wat grappig ik heb "tegen" lynn moeten rijden! En ik heb jullie ook gezien. Het zag er eeg vriendelijk en vooral schattig uit! Hoeveelste was lynn geworden? Ik was 6e geworden

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 13:26

Kimmej schreef:
Leuke combi en leuk dat ze zo onwijs fanatiek is!

Paar aandachtspuntjes zie ik wel. Ik snap de spanning op zo'n groot evenement voor zo'n jong meiske nog, maar sturen mag wel iets meer met de buitenhand ipv binnenteugel, die komt nu op bepaalde momenten toch wel heel scherp in. Voetjes in de beugels al gezegd natuurlijk maar daarbij niet te ver de benen naar voren in de galop, galop op zo'n grote pony is al moeilijk voor zo'n kleine meid van 30 kg, maar met benen naar voren kom je achterop de lepel en maak je het jezelf nog moeilijker.

Succes in de toekomst! *\o/*

Dank je wel, ze werken er hard aan met hun juf :)
spookyskippy schreef:
Wat een leuke combi! :)

Dank je wel :D
maylotje schreef:
Wat rijd ze al netjes! Leuke pony ook!
Dank je :D
Nsvc schreef:
Wat een leuke combinatie! Stoere meid, flink blijven oefenen en dan zullen we ze nog wel vaker zien op het BK.
Ik hoop het, dank je :D
Sharissael schreef:
Wat een super leuke combinatie, en wat leuk om Nikita terug te zien. Een vriendin van mij heeft een tijdje op haar gereden toen ze hier nog in de buurt stond. Grappig om haar nu hier op bokt te zien!

Het ziet er erg goed uit, veel plezier nog met haar!!

Wat leuk, van wie was ze toen? Wij hebben haar gekocht in Pernis en een van de vorige eigenaars heette Femke. Ik ben nog steeds op zoek naar informatie uit haar beginjaren. :)
ArroNnie schreef:
Staat ze allebei goed :) leuke combi!! :j
Dank je wel :D
Arjan1983 schreef:
Wat een mooie luxe pony, heeft deze pony al veel wedstrijd ervaring? Je dochter rijd knap netjes.
Dank je, de pony is door de vorige eigenaresse uitgebracht tot het Z dus ze heeft al heel wat gezien :j
romyYMCMB schreef:
Axel_Valerie schreef:
Ik vind dit echt super om te zien! Ze stuurt al onwijs netjes en de pony loopt eigenlijk ook echt goed op de meeste foto's (behalve de ondeugende dan :'))! Ik vraag mij alleen oprecht af waarom ze spoortjes om heeft? Haar voetjes zitten vaak echt ver door de beugels heen en het is niet dat ze haar pony continu zit te prikken maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is?

dacht precies het zelfde

Even teruglezen, hier had ik al antwoord op gegeven :)
Toydoll schreef:
Wat een leuke combinatie!!! Lynn is vrij klein voor haar leeftijd of niet?
Knappe pony heeft ze hoor en lekker aan het sturen al! Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes maar op die leeftijd al zo rijden, toppers!!

Als ze nou zo klein blijft heb ik hier nog wel een leuk pony hengstje die straks onder het zadel moet :P

Moet zeggen dat ik me ook wel beetje erger op de fotos aan hoe het zadel erop ligt, maar goed, ik begrijp je ook wel. Denk wel dat het voor de ontwikkeling van haar zit wel belangrijk is een beter zadel erop te leggen.... Kijk anders ook eens naar kunststof zadels, dan hoef je misschien niet zo ver in de buidel te tasten om toch een op maat aangepast zadel te hebben. Ik heb op mijn pony toendertijd een thorrowgood laten aanmeten, dat kosten toen volgens mij nog geen 600 euro, en die lag en zit geweldig en is 8 jaar later nog steeds heel mooi.

Ik heb een thorowgood liggen hier maar die ligt helemaal beroerd. Heb via pb nog een tip gehad die ik zeker nog even wil gaan proberen want ik vind het ook storend. Dus wordt aan gewerkt. Lynn is inderdaad klein voor haar leeftijd :j
Dank je wel voor je leuke post :D
elkedortmans schreef:
Oh wat grappig ik heb "tegen" lynn moeten rijden! En ik heb jullie ook gezien. Het zag er eeg vriendelijk en vooral schattig uit! Hoeveelste was lynn geworden? Ik was 6e geworden

Wat knap, gefeliciteerd! Ik denk niet dat ik je gezien heb want wij moesten na de proef meteen door naar de dopingcontrole. Lynn is 20ste geworden. :)

Sharissael
Berichten: 874
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Appelscha

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:44

Klopt ze was van femke die heeft haar toen in de M dressuur uitgebracht hier in de buurt!

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:24

Ik moet toegeven dat ik een hekel heb aan die kindertopics waarbij iedereen alleen maar zit met schattig, knap, lief, blablabla

Maar kindjes met talent vind ik GEWELDIG!!! Getipt voor uitgelicht

aNoa

Berichten: 273
Geregistreerd: 06-08-14
Woonplaats: Nooord Brabant :)

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:48

11 jaar en dan in je eerste seizoen al kringkampioen! Super zeg, ze heeft dat ponytje al mooi lopen zeg! Kunnen we nog wat van verwachten in de toekomst :) Succes verder.

joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:56

Ziet er super uit, ik heb ook getipt voor Uitgelicht! <3

IKbenEllen

Berichten: 9878
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:01

Ja hoor, ze staat op Uitgelicht *\o/*

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:13

Wauw wat een leuke combi! <3

kietje
Berichten: 41
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:38

sharissael weet jij nog meer over Nikita

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 21:56

Romyv schreef:
Ik moet toegeven dat ik een hekel heb aan die kindertopics waarbij iedereen alleen maar zit met schattig, knap, lief, blablabla

Maar kindjes met talent vind ik GEWELDIG!!! Getipt voor uitgelicht

Dank je wel, wat een compliment :o Maar ze heeft nog heeeeel veel te leren, dat weet ze ook en ze wil heel graag leren, dat scheelt wel.

Ik heb even opgezocht wat dat inhoudt, uitgelicht. Kei leuk! :D
ponyaddicted schreef:
11 jaar en dan in je eerste seizoen al kringkampioen! Super zeg, ze heeft dat ponytje al mooi lopen zeg! Kunnen we nog wat van verwachten in de toekomst :) Succes verder.

Dank je wel, ze doet haar best :D
joeluna schreef:
Ziet er super uit, ik heb ook getipt voor Uitgelicht! <3

Dank je wel, echt leuk! :D
IKbenEllen schreef:
Ja hoor, ze staat op Uitgelicht *\o/*

*\o/* *\o/*
Melisssx schreef:
Wauw wat een leuke combi! <3

Dank je wel :D

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:03

Zo, wat een fanatieke meid! Echt leuk om te zien hoe ze er echt zo volledig voor gaat :D op naar de volgende wedstrijd!

Sharissael
Berichten: 874
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Appelscha

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:20

Ik weet wel wie de vorige eigenaren zijn en hoe de pony hier de wedstrijdjes liep en ongeveer wat ze voor leventje heeft gehad:)

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 10:26

Dank je wel Vuurneon :D

Sharissael, dat zou ik graag willen horen. Mag uiteraard ook via pb. :j

Roosje_

Berichten: 6245
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Donkerbroek

Re: Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:14

Leuk om Nikita weer te zien :)
Ze is jaren geleden in mijn bezit geweest.
Ze zijn een leuke combinatie!