2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:11

Super stoer die wilke met Imke! Hij is echt cool met z'n haren zo los

Spannenddd de 24e!!

Soof24
Berichten: 120
Geregistreerd: 06-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:14

Waauw wat een prachtbeest <3

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:23

Jee wat een lekker ding heb je daar toch (eigenlijk 2 lekkere kerels maar goed <3 ) en wat een gaaf gevoel moet dat zijn een telefoontje van imke die JOU paard wil gebruiken terwijl ze zelf ook een mooi stel paarden heeft staan. Iedereen denkt vast dat imke op de friese toer gaat maar eigenlijk ben jij de gene die hem mooi mee naar huis neemt, dat is het leuke ervan. als je hem beu mocht geraken kom ik er met alle liefde om hoor :D

Lindor92
Berichten: 7008
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:27

Ik heb al meerdere topics van je gevolgd maar nu moet ik gewoon reageren!

Wat ontzettend gaaf dat je bent benaderd door Imke! Wat een gaaf paard is Wilke toch! En die manen :~ Geweldig! :D

Heel veel succes straks in het Grand Prix!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:29

maar 1 ding : _/-\o_

Zij Wilke ook denkhengst kunnen worden? Als je wil ofcourse :P

maralyn

Berichten: 10485
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:33

Wauw wauw wauw!!
Schitterend!! en wat een paard ook!!

Heb zelf een friese merrie, en mag ooit hopen dat ik zo ver kom met haar!!
Zo'n fries, met zo'n bouw en kracht.....Wauw....

Lauura

Berichten: 3855
Geregistreerd: 03-05-09
Woonplaats: Assendelft

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:35

Wat een ontzettend groot compliment voor jou dat Imke je hiervoor belt!! Gaaf hoor

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 18:56

Wauw wat een reacties! Super bedankt allemaal!

Over het dekken; hij is op zijn 4e naar de hengstenkeuring en toen niet goedgekeurd op zijn stap. Ik ben (nu in ieder geval) niet van plan om met hem naar de hengstenkeuring te gaan. De focus ligt nu echt op de sport en ik ben van mening dat het wel heel veel is voor een paard omop het hoogste niveau in de dressuur de presteren en ook nog als dekhengst te dienen. Dat bespaar ik hem. Misschien als hij ouder is en niet meer de wedstrijdsport in gaat dat er wat veulentjes mogen komen, maar dat is iets voor de toekomst.

Chantal511

Berichten: 882
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: 't Veld

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:58

Ik kijk wel vaker naar jullie topics en geniet elke keer weer met volle teugen! Echt wat een pracht beest! :)) :+:

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:44

Wauw wauw wauw!! Wat een machtig beest <3

Ravelli mag wel beetje bij hem afkijken wat een gangen heeft die zeg!!
Heel veel succes nog met hem :D

Lindee

Berichten: 2928
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Zwolle

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:16

Hij is echt ontzettend gaaf! Ik heb je zien rijden in Kootwijk, zag er goed uit :D

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:00

snoeppig schreef:
Wauw wat een reacties! Super bedankt allemaal!

Over het dekken; hij is op zijn 4e naar de hengstenkeuring en toen niet goedgekeurd op zijn stap. Ik ben (nu in ieder geval) niet van plan om met hem naar de hengstenkeuring te gaan. De focus ligt nu echt op de sport en ik ben van mening dat het wel heel veel is voor een paard omop het hoogste niveau in de dressuur de presteren en ook nog als dekhengst te dienen. Dat bespaar ik hem. Misschien als hij ouder is en niet meer de wedstrijdsport in gaat dat er wat veulentjes mogen komen, maar dat is iets voor de toekomst.

Hoe vond Imke hem?

Sjolvir

Berichten: 25318
Geregistreerd: 26-03-05

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:39

Wat gaaf!!! Dat ze hem geleend hebben voor die show.
Nou is Wilke natuurlijk pracht paard en je hebt hem echt aan het lopen gekregen! Top!

Had je hem nou van origine bij Bartels vandaan of hoe zat dat? Zoiets vaags staat me bij.

snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 23:22

@Ayla_4Ever: ze is eerst bij ons op stal komen rijden. Ik heb hem toen eerst gereden en ze was super positief! Toen is ze er zelf op gegaan. Wilke is voor vreemden niet makkelijk maar al heel snel kreeg ze er een super passage en piaffe uit. Tijdens de generale repetitie was het nog een beetje zoeken omdat hij toen natuurlijk gespannen was door de band, maar de dag van de show hebben ze samen nog even gereden en tijdens de show ging het super! Hij liep waanzinnig en ze was heel trots op hem en heel blij dat ze hem mocht lenen ( ik was natuurlijk ook heel blij dat ze hem wilde lenen voor de show).
Ik vergeet ook nooit meer dat ze 2 jaar geleden nog zei tegen mij dat ik wel future test zou kunnen gan rijden met hem, maar dat de wissels om de pas wel lastig zouden worden. Toen ze bij ons op stal kwam flapte meneer er gewoon 15 super mooie wissels om de pas uit en ze was zo enthausiast! Heel leuk! Al met al was ze dus mega positief!

@ Sjolvir: klopt helemaal! 6 jaar geleden hebben wij hem gekocht en toen was hij voor de helft van Stal Wijdewormer en voor de andere helft van Academy Bartels. Hij is opgeleid door Tineke Bartels maar net voor wij hem kochten werd hij eigenlijk alleen nog gereden door een van de stalruiters. Tineke had toen even daarvoor haar nek gebroken door een val van een paard. Ze wist ook niet of ze hem nog zou kunnen gaan rijden (aangezien hij flink sterk kan zijn als het hem uitkomt en ze wist niet of haar nek dit nog aan zou kunnen). Ze dachten er toen over om hem te verkopen. Te koop heeft hij (gelukkig) nooit gestaan want wij hebben hem meteen gekocht haha. Tineke heeft wel later nog eens gezegd dat als ze had geweten dat ze zo zou herstellen, had ze hem niet weggedaan.

Maar m'n grote vriend gaat noooooooooooooooooooooooooit meer weg!

puttertje

Berichten: 879
Geregistreerd: 21-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:40

Daar mag je zeker trots op zijn....
In een woord WAUWIE......
Wat een super paard heb je

Groetjes Diana

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 10:49

Flink respect voor jullie, onwijs mooie combinatie!

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 10:55

snoeppig schreef:
@Ayla_4Ever: ze is eerst bij ons op stal komen rijden. Ik heb hem toen eerst gereden en ze was super positief! Toen is ze er zelf op gegaan. Wilke is voor vreemden niet makkelijk maar al heel snel kreeg ze er een super passage en piaffe uit. Tijdens de generale repetitie was het nog een beetje zoeken omdat hij toen natuurlijk gespannen was door de band, maar de dag van de show hebben ze samen nog even gereden en tijdens de show ging het super! Hij liep waanzinnig en ze was heel trots op hem en heel blij dat ze hem mocht lenen ( ik was natuurlijk ook heel blij dat ze hem wilde lenen voor de show).
Ik vergeet ook nooit meer dat ze 2 jaar geleden nog zei tegen mij dat ik wel future test zou kunnen gan rijden met hem, maar dat de wissels om de pas wel lastig zouden worden. Toen ze bij ons op stal kwam flapte meneer er gewoon 15 super mooie wissels om de pas uit en ze was zo enthausiast! Heel leuk! Al met al was ze dus mega positief!

@ Sjolvir: klopt helemaal! 6 jaar geleden hebben wij hem gekocht en toen was hij voor de helft van Stal Wijdewormer en voor de andere helft van Academy Bartels. Hij is opgeleid door Tineke Bartels maar net voor wij hem kochten werd hij eigenlijk alleen nog gereden door een van de stalruiters. Tineke had toen even daarvoor haar nek gebroken door een val van een paard. Ze wist ook niet of ze hem nog zou kunnen gaan rijden (aangezien hij flink sterk kan zijn als het hem uitkomt en ze wist niet of haar nek dit nog aan zou kunnen). Ze dachten er toen over om hem te verkopen. Te koop heeft hij (gelukkig) nooit gestaan want wij hebben hem meteen gekocht haha. Tineke heeft wel later nog eens gezegd dat als ze had geweten dat ze zo zou herstellen, had ze hem niet weggedaan.

Maar m'n grote vriend gaat noooooooooooooooooooooooooit meer weg!


Wauw! Wat doet ie ontzettend zijn best! Wat ontzettend gaaf dat ze met z'n allen zo positief zijn! Een grote kroon op je werk!

emily68

Berichten: 352
Geregistreerd: 13-04-13

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:01

Ik denk, dat dit wel de mooiste Fries is die ik ooit gezien heb. :j

Alina1989

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-09-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:02

wauw wat geweldig.
Dit is echt een droom die uitgekomen is.
Wat een prachtig paard! :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 28010
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:37

Kijk m kijken tijdens het applaus van het concert <3 :D

En wàt een eer, Imke die belt of ze je paard mag lenen :oo

Ik ben benieuwd wanneer we jullie live bij de NOS mogen gaan bewonderen *\o/*

Sjolvir

Berichten: 25318
Geregistreerd: 26-03-05

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:43

Jouw geluk, dat hij jouw kant op is gekomen en jullie hem konden kopen.
Weet nog dat ik hem voor het eerst zag staan, toen was ie nog niet zo gaaf als nu, maar ook al knap genoeg.
Aan Wilke heb je echt een goeie gekocht, ook al was hij in het begin wel een heleboel paard!

En ach..Tineke heeft er zat en klagen mag ze niet, aangezien je hem ook aan Imke hebt uitgeleend.

Sanne96

Berichten: 1252
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: 2013 Wilke & Imke Schellekens-Bartels en op weg naar de GP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:22

'Wauwww :~ <3

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:04

Friezen zijn niet mijn type paard, maar hier ga ik toch wel van kwijlen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:05

Je staat zelfs op uitgelicht! Had gister getemd ervoor , dat is jullie toefje :P . En ik snap dat je hem voorlopig niet dekken laat!

GoldenHorsex

Berichten: 14
Geregistreerd: 13-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:45

als ik deze fries zie zou ik er zelf eentje nog gaan kopen haha! :D
wat een prachtige fries <3 <3