Inmiddels zijn we een jaar verder (puur toeval dit ) en er is een hoop veranderd. Ze is nog steeds niet (altijd) makkelijk onder het zadel, maar we zijn wel echt naar elkaar toe gegroeid. De problemen waar we tegen aan lopen zijn lichamelijk, dus tijd en gymnastiek zijn code woorden.
In de sport doet ze het best heel goed, al is ze nog steeds wel eens (erg) dwars. Maar ze is uit het juiste hout gesneden dus ik verwacht dat we nog veel verder zullen komen samen dit weekend eens een M1 proefje proberen.
Ik heb Hurley samen met een vriendin en door haar enthousiasme en steun durf ik nu overal met Hurley te rijden, zelfs op de hei en op het strand
Ik had nav je op een heel strak gereden paard verwacht, wat waren de foto's een aangename verrasing! Zelfs op het strand een heel fijn ontspannen beeld. Veel succes dit weekend en jullie komen samen vast nog veel verder ja.
Ik zie nu pas dat mijn oude topic in de link geen foto's meer heeft. In de reacties zijn nog wel links te vinden van YouTube, hoe stout ze geweest is.
Bedankt voor jullie reacties!
sanso
Geplaatst: 19-10-18 15:54
Omg dat is net mijn hond met etenstijd Die was echt stout ja.. hoe kwam dat gedrag dan? Echt levensgevaarlijk. Dit maakt de foto’s nog mooier/bijzonderder!
Anoniemk2
Geplaatst: 19-10-18 21:41
Jullie hebben veel vooruitgang geboekt. Jouw merrie kon qua gedrag familie van de mijne zijn Heel veel succes met je wedstrijd!
Ik weet dat topic nog, echt super hoe hoe jullie daar op verder gebouwd hebben en nog steeds respect voor die ultra coole dame die het correctie avontuur aandurfde
Jullie zijn een prachtige combinatie
UK_eef
Geplaatst: 21-10-18 08:47
Respect hoor, voor zowel jou en je vriendin als de ruiter van het 'strafkamp' Bij mij had ze al in de worstenfabriek gelegen
Goed te horen dat ze nu iets makkelijker in de omgang is geworden en dat je er plezier van hebt
Wat een enorme vooruitgang zeg! Dat filmpje lijkt op mijn paard en die deed het ook bog eens grotendeels op 2 benen i.p.v. 4 (achteruit midden op een 80 weg) dus ik begrijp dat je er ontzettend veel moeite mee had. Achteraf was er bij de mijne meer aan de hand omdat hij van braaf naar gevaarlijk ging. Maar als meneer zijn nukken heeft dan vergeet het maar Was het gewoon zonder reden of zat er nog iets achter?
Je rijd haar in ieder geval ontzettend vriendelijk en jullie komen nog heel ver