Naar wat je nu bent, mijn beste vriendinnetje en een dagboek wat niemand anders kan lezen. Een sterk paard wat niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk sterker is geworden, een eigen mening heeft gekregen en daarnaast graag naar je luistert. Vandaag sluiten we ons derde jaar samen af en gaan we naar ons vierde jaar als team, nooit gedacht na steeds een jaar van een paardje te kunnen genieten en dan los te moeten laten. Na dat alles geloofde ik niet meer in 'een klik' of 'een speciale band' maar Floor, ze heeft me toch geraakt.
Ons derde jaar bestond uit eigenlijk enkel hoogte punten, van heerlijke buitenritten naar trainen voor onze eerste western wedstrijd. Van enkel met andere naar buiten mogen naar ritten samen en de mogelijkheid van lessen op andere locaties. Dit alles wil ik ook graag met jullie delen, want wat heb ik toch een FANTASTISCH paard!
Als spiegel, werkend vanaf de grond
En als spiegel, samen rijdend zonder tuig
Als duikboot, plonzen door het water
Als model, met en ofcourse zonder mij
Als steun en krachtpatser tijdens onze eerste western wedstrijd
Ik heb nog vele mooie foto's maar dit zijn toch wel de mooiste herinneringen. Grenzen verlegd en doelen behaald, we starten ons vierde jaar met als doel nog een keer te starten maar daarvoor nog meer te lessen en kennis op te doen, daarnaast genieten en wie weet eindige met haar als mijn 'for ever' paardje
'Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection'