Deze mijlpaal vraagt om een topic.
Een aantal dames die ik ken hoorde ik over de Eper Paardenvierdaagse. Omdat ik toch werkloos was heb ik me impulsief ingeschreven. Met het idee dat ik toch uitgeloot zou worden of werk zou hebben. Want ja, ik rijd weleens buiten maar ik ben niet zo'n held..
Toen twam het bericht dat ik was ingeloot. En hoe dichter de datum in zicht kwam hoe meer ik hem begon te knijpen. Ik had ook nog geen werk dus niks stond in de weg om toch mee te gaan. Toch was ik heel goed in dingen verzinnen waardoor het niet zou kunnen... Ik heb namelijk nog 3 paardjes en tja wie moest daar dan voor zorgen? Ik had het ook nog helemaal niet met mijn man besproken... Oepsie.
Maar toen kwam het aanbod van Maris. Zij ging iedere dag op en neer en dan konden ik en mijn paardje meerijden! Dus alles opgelost. Ik kon mijn andere paardjes gewoon verzorgen en toch naar Epe met iemand samen!
Maar toen lukte het Maris toch nog om een plekje op een camping te krijgen voor haar en haar paard. Okeeee. Dan ga ik niet... Maar Marlinde kwam met een terechte opmerking dat dit misschien wel mijn enige kans was omdat ik anders weer werk zou hebben...Marlinde wilde dan wel samen met Melissa de rest van de paardjes verzorgen als ik ook een slaapplek kon regelen. Echt super lief!
Ik heb toen een oproepje gedaan in het Epe topic en had al snel een plekje gevonden bij een Estelle!
Inmiddels had ik het ook met manlief besproken en hij vond het allemaal prima als hij maar niet hoefde te mesten... Nou dat was dus al geregeld. Dus toen begon het grote avontuur!
Wat heb ik genoten zeg. Roos was echt een toppaard en wat hebben we veel geleerd! Dag 1 heb ik gereden met Joyce en Simone. Dat ging heel goed. Alleen was Roos super heet en galoppeerde overal achteraan... En Sparky gaat nogal eens haha. Ik zag aan Roos dat ze wel spierpijn had dus besloten om dag 2 niet met Joyce en Simone te rijden. Gelukkig stond Helma ook bij Estelle en haar James is zo braaf. Dag 2 heb ik tot aan de pleisterplaats achter/in James kont gereden want Roos wilde nog steeds met alle passeerders mee haha. Na de pleisterplaats heb ik met een los teugeltje de rit uit kunnen rijden! Heerlijk. Omdat de combi James en Roos zo goed ging heb ik dag 3 ook met Helma gereden. Dat was echt een ontspannen ritje. Ik kon fijn met een los teugeltje alles naast James doen. Was toch wel wat gezelliger dan in zijn kont!
De laatste dag heb ik met Simone gereden. Dat ging ook weer super fijn. Alleen had Mata Hari een wat hoger staptempo dan Roos dus hebben we de hele weg in jogg gedaan. Roos wilde absoluut niet stappen haha. Ennnnnnn we zijn die dag alleen naar het startterrein gereden en op de terugweg afscheid genomen van Simone en alleen terug naar mijn plekje gereden. Ik ben nog nooit met Roos alleen op pad geweest dus wat was/ben ik trots!!
Maar dik verhaal.... Sorry. Nu volgen de foto's! Ehhh ja ik ben goed in gekke bekken trekken... Ik heb in mijn trailer geslapen met super uitzicht en donderdag avond was een mooi feestje!

Bedankt iedereen voor de topweek!! En hopenlijk tot volgend jaar! Want ik ga toch zeker proberen vrij te nemen als ik weer een baan heb!