Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
debberley

Berichten: 40
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:20

Cinnepin schreef:
Ik lees ook geen jaloezie? Alleen omdat er war kritiek is op een bepaalde foto? Dus als je iets niet mooi vind van iemand, ben je gelijk jaloers? Wat een onzin.


Mijn god. Dat zeg ik niet eens. Gewoon een algemene opmerking. Iets met slakken en zout :P

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:28

Ts, ik zit met een grote grijns al je reacties te lezen, geweldig, je slaat gewoon met humor terug. Wat een verademing en grappig om te zien dat het zo veel beter lukt om negativisme er meteen weer om te buigen. Leuk, die foto's zijn mijn stijl ook niet maar wanneer een opdrachtgever een blonde schoonheid met kont en tieten wil, nou dan kan hij het krijgen( leuk bedoelt hoor))

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 22:01

Speirs schreef:
Wat een práchtig paard, en wat heb je hem mooi aan het lopen!
En ik durf het bijna niet meer te zeggen := maar jouw lange haar in een vlecht zou denk ik ook heel mooi staan. Lara Croft idee.

Alleen petst dat met rijden dan steeds tegen je rug -O- :')


Dit is serieus mijn out of bed look :D Dus die hebben we weleens hoor. Dan nog een legergroene outfit en de Tomb Raider game te paard is on! (Ik krijg zo wel ineens carnaval inspiratie)

@bigone: Ach je kan er beter maar een positieve draai aangeven toch (en heel eerlijk.. Ik heb ook weleens in outfits of styles gestaan of shows gelopen dat ik dacht moet dit, maar gewoon lachen want je krijgt ervoor betaald :+ )

Mis trouwens wel echt 2 smilies op Bokt..
Afbeelding

@debberley: Ik heb allang gemerkt, je kan het nooit voor iedereen goed doen. Zelfs graasfoto's in de wei zal wat mee kunnen zijn, want straks is het hek niet goed in de lak...


Normaal heb ik liever een ITP topic dan rijden itp om stress over houdingen (wordt aan gewerkt ik beloof het nog steeds) en inmiddels haarelastiekjes en de perfecte laarzen te voorkomen, maar met model ITP laat ik die ook maar even zitten heb ik al gemerkt :D

debberley

Berichten: 40
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Oud Gastel

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:16

Nee ik krijg in de gaten hoe dat gaat :j doe mij zo'n out of bed look _/-\o_ . Keep up the good work!

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:25

Die smilies _O- Alleen jammer dat ze geen elastiekje in heeft :):)

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 22:34

Haha nou het vlechtje is de out of bed look hoor, voor de rest zie ik er dan nog verre van uit alsof ik Tomb Braider real life ga doen hoor :+

En oh jeej ik voel een #haarelastiekje opkomen... Moet maar een voorraadje in de auto leggen voor als er foto's worden gemaakt, want ik rijd bijna altijd heel slonzig zonder. Gelukkig is mijn paard mooi en verzorgd, trekt het niveau recht :D

debberley

Berichten: 40
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:58

Nessie schreef:
Haha nou het vlechtje is de out of bed look hoor, voor de rest zie ik er dan nog verre van uit alsof ik Tomb Braider real life ga doen hoor :+

En oh jeej ik voel een #haarelastiekje opkomen... Moet maar een voorraadje in de auto leggen voor als er foto's worden gemaakt, want ik rijd bijna altijd heel slonzig zonder. Gelukkig is mijn paard mooi en verzorgd, trekt het niveau recht :D


:D :D :D :D :D

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:54

Alleen haarelastiekje vind ik niet voldoende. Je kunt best een wedstrijdknot maken en dan zo een netje met pareltjes eromheen. Anything less than that en ik vind het niet modelwaardig.
Gelieve daar de volgende keer dat je foto's op Bokt plaatst rekening mee te houden!

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 12:19

Moet ik dat ook nog oefenen :+ Met wedstrijden maak ik namelijk een soort van knot (lees ik vouw mijn haar dubbel) en gooi er een haarnetje omheen.. Als Bokt jury was kreeg ik nooit voldoendes :P

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:45

Gini schreef:
Alleen haarelastiekje vind ik niet voldoende. Je kunt best een wedstrijdknot maken en dan zo een netje met pareltjes eromheen. Anything less than that en ik vind het niet modelwaardig.
Gelieve daar de volgende keer dat je foto's op Bokt plaatst rekening mee te houden!


:D _O- _O- _O- _O- _O-

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:58

Ha leuk ik ken jou nog van de haflinger tijd haha! Heb je goldy nog?

Wat een krachtpatser is dit zeg, kwijl _/-\o_

Partoes2
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-12-17

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:13

Mijn eerste indruk is idd ook je haren. Het zou mooier zijn wanneer je, je uitgroei had bijgewerkt en zoals de meeste hier al melden je haren in een vlecht. Ook kan ik het merk slecht zien op de foto's. Dat vond ik nog het meeste wat jammer was. Opmerkingen over je rijden zijn al genoeg geplaatst. Ik denk dat iedereen ook eens naar zijn eigen "rijden" moet kijken ipv van commentaar te geven. Op iedereen is kwa rijden wel iets aan te merken en daarom hebben we ook les. En dat hoeft niet perse van Piet Thijsen te zijn.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:20

Partoes2 schreef:
Mijn eerste indruk is idd ook je haren. Het zou mooier zijn wanneer je, je uitgroei had bijgewerkt en zoals de meeste hier al melden je haren in een vlecht. Ook kan ik het merk slecht zien op de foto's. Dat vond ik nog het meeste wat jammer was. Opmerkingen over je rijden zijn al genoeg geplaatst. Ik denk dat iedereen ook eens naar zijn eigen "rijden" moet kijken ipv van commentaar te geven. Op iedereen is kwa rijden wel iets aan te merken en daarom hebben we ook les. En dat hoeft niet perse van Piet Thijsen te zijn.


Oh man :')

Mooie foto's ts! *\o/*

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:24

Dit is wel eerste topic waar je zelfs op je uitgroei beoordeelt wordt :’)

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 20:32

Ik zal het mijn kapper melden, Die 'uitgroei' is een donkere aanzet :') :') :') Denk een generatiekloofje..

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:34

Nessie schreef:
Ik zal het mijn kapper melden, Die 'uitgroei' is een donkere aanzet :') :') :') Denk een generatiekloofje..

_O- _O- _O- _O-

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 20:36

Heb ook echt morgen een afspraak staan om het weer goed donker bovenin te maken en dan weer een lichte grijstint onderin te zetten :P . Zou bijna mijn afspraak cancelen omdat Bokt denkt dat ik mijn uitgroei niet bijwerk :+

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:37

Partoes2 schreef:
Mijn eerste indruk is idd ook je haren. Het zou mooier zijn wanneer je, je uitgroei had bijgewerkt en zoals de meeste hier al melden je haren in een vlecht. Ook kan ik het merk slecht zien op de foto's. Dat vond ik nog het meeste wat jammer was. Opmerkingen over je rijden zijn al genoeg geplaatst. Ik denk dat iedereen ook eens naar zijn eigen "rijden" moet kijken ipv van commentaar te geven. Op iedereen is kwa rijden wel iets aan te merken en daarom hebben we ook les. En dat hoeft niet perse van Piet Thijsen te zijn.


Ik vind het wel fantastisch om te zien dat je er speciaal een profiel voor hebt aangemaakt om deze buitengewoon nuttige bijdrage aan dit topic te plaatsen ;) 8-) }>

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 20:40

Geen flauw idee wie het mag zijn, maar ik hoop dat dit geen penny is welke mijn paard steelt aangezien ze exact mijn instructeur opnoemt die ik nergens heb vermeld.. :+ (Okay wel zijn naam incorrect maar ik neem aan dat ze Tijssen bedoelt). Blijft natuurlijk wel een zwarte hengst.
Laatst bijgewerkt door Nessie op 12-12-17 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:42

Nessie schreef:
Geen flauw idee wie het mag zijn, maar ik hoop dat de penny mijn paard niet steelt aangezien ze exact mijn instructeur opnoemt die ik nergens heb vermeld.. :+ (Okay wel zijn naam incorrect maar ik neem aan dat ze Tijssen bedoelt)


Je hebt gewoon echt fans ;) die gewoon echt al deze moeite doen om je aandacht te krijgen :D

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:44

Wat mij opvalt, je schreeuwt van de daken dat je model bent. Ok je mag daar best trots op zijn als je er blij mee bent. Maar als er dan kritiek wordt gegeven ga je flauw doen van bokt vindt dit en bokst vindt dat. Er zijn nou eenmaal mensen die niet alles ooh en aah vinden. Ik ken het modellen wereld wel een beetje..en dat is zeker niet allemaal oeh en aah. Soms vind ik je wat arrogant over komen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:51

Ik vind het ook geen mooie promotiefoto's. Misschien ligt dat aan het uploaden, geen idee, maar de foto's lijken onscherp, korrelig en donker, er mist een hoop detail en het merk komt ook niet mooi naar voren. Als random rijfoto's, top. Als promotiefoto's, flop.

Dat gezegd hebbende, vind ik je paard wel echt enorm gaaf <3 en ziet je rijden er supervriendelijk uit.

Kabayo

Berichten: 13980
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:54

Cinnepin schreef:
Wat mij opvalt, je schreeuwt van de daken dat je model bent. Ok je mag daar best trots op zijn als je er blij mee bent. Maar als er dan kritiek wordt gegeven ga je flauw doen van bokt vindt dit en bokst vindt dat. Er zijn nou eenmaal mensen die niet alles ooh en aah vinden. Ik ken het modellen wereld wel een beetje..en dat is zeker niet allemaal oeh en aah. Soms vind ik je wat arrogant over komen...

Mee eens. Mede door de kinderachtige reacties is mijn respect weg

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:55

Leuk topic en jouw paard blijft super stoer!!!
Ik denk dat de ''kritiek'' niet zo bedoeld is als dat het opgevat wordt.

Ik begrijp wel dat mensen over een haarelastiekje begonnen, als ik die dag fotograaf was geweest had ik namelijk hetzelfde gezegd. Maar dat terzijde :P

De portretfoto's vind ik een beetje donker, dat is jammer. En heel jammer dat ze zo vreselijk blauw zijn.. Dat is echt het opvallende waar ik me aan stoor :') daardoor vallen er details weg

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 20:56

Tussen alles dit niet gelezen:

vilouma schreef:
Ha leuk ik ken jou nog van de haflinger tijd haha! Heb je goldy nog?

Wat een krachtpatser is dit zeg, kwijl _/-\o_


We hebben Goldy inderdaad nog! Heb haar van de zomer meegehad naar de KNHS instructieweken. :D En verder traint mijn moeder haar, ik doe zo nu en dan nog weleens een bosritje of sprongetje of training, maar ben vooral druk met de andere 2.

Cinnepin: Dit topic staat bij rijden in the picture, het gaat om de rijfoto's in dit topic, als voetnoot had ik een paar van MIJN favorieten met Eston van de shoot vanaf mijn Instagram opgezet. De opdrachtgever heeft een veel uitgebreidere selectie gehad met logo's, kledingdetails en meer variatie en ook andere belichtingen. Sorry hoor maar ik word nu wel een beetje moe dat er zelfs profielen door bekenden (en ja dat vind ik best creepy..) worden aangemaakt om maar commentaar te kunnen leveren op de portretfoto's waar het niet om gaat hier en welke niet de enige selectie voor de opdrachtgever zijn geweest. Dat ik iemands haarkleur of knotje niet mooi vind, dat vind ik echt niet iets om bij maar iedere (rijden) itp topic te melden. Het is hier geen modellen forum, het is een paarden forum. En het ging om de rijfoto's hier...

Rijfoto's waren niet gevraagd door het merk, dit is puur als extra gemaakt. Ze hebben wel 1 rijfoto gebruikt maar hier zijn ze niet voor gemaakt dus.