Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 12:13

Hoi!

Sinds we 2 paarden tot onze beschikking hebben hier op stal , zijn we ontzettend vaak bij het zandgat te vinden :D
Uiterst gelukkig, want het ligt op 10 minuutjes rijden door het bos. Wat wil je nog meer

Bailey en bob zijn totaal verschillend. Bailey is een grote, gevlekte, 10 jarige D-pony die ik sinds november rijd. Bailey is van mijn vriendin, het blonde meisje. Bob is een grote 9 jarige friese ruin die we sinds december lekker mee mogen nemen op buitenrit. (Bakwerk kan hij ivm medische problemen niet meer goed). Het is een dramkont en gaat het liefst heel, heel erg hard (help, waar is mijn rem).


Maar 1 ding hebben ze gemeen: ze zijn allebei gék op water :')
Aangezien we heel veel leuke foto's hebben bij ons favoriete spetterplekje, laat ik deze graag even zien omdat ik er zelf ontzettend blij van word.

We beginnen in januari, stervenskoud natuurlijk, maar zolang de paarden er lol in hebben hobbelen we nog vrolijk rond. Ze mogen met de voetjes in het water, maar dieper niet (alhoewel ze zo een rondje zouden zwemmen denk ik :+ )

Dit ben ik met Bailey.
Afbeelding

Onderweg met Bob.
Afbeelding

Het werd iets warmer, dus ze mochten even dieper spetteren.
Bailey met haar eigenaresse :)
Afbeelding

En waar je bob nou het allergrootste plezier mee doet? Hem even in het water laten spetteren zo hard als die kan. Wat een lol heeft die met het opvliegende water :')
Afbeelding


Afbeelding


Ook 's avonds zijn we er vaak genoeg te vinden!
Afbeelding

En toen werd het echt lekker weer :D
En zo gingen we met z'n 3tjes op stap.
Afbeelding

Spelen we voor duikboot
Afbeelding

En toen het laatst te warm was om echt te rijden, en het lekker rustig was hebben we het zadel er af gegooid en mochten ze met de voetjes van de vloer. Voor bob de eerste keer, maar hij deed het super.

Toch wel even vreemd, als je wel kan staan maar dan wel met je neus onder water :+
Afbeelding

Gelukkig snapte mijn zwarte vriendje wat de bedoeling was, dus daar gingen we! (Meteen terug naar de kant, we beginnen met kleine stukjes.
Afbeelding

Bailey is duidelijk een stuk kleiner dan bob, waar bob kan staan moet zij al zwemmen :(:)
Afbeelding


Paarden blij, wij blij. Helaas gaan we met een aantal weken weer van deze stal af dus moeten we afscheid nemen van bob en ons meertje. We mogen bob nog altijd pakken, dus af en toe zullen we nog even kunnen rondspetteren, maar niet meer als wij en de paarden er zin in hebben. Tot die tijd genieten we er nog even van :D

Ik hoop dat jullie zo een beetje kunnen mee genieten van het gene wat wij het liefste doen met zn 4-en {:}

No horses were harmed during spetterpret :+

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 21:21

Niemand? -O-

Calice

Berichten: 9828
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 22:35

Wat een super leuk overzichtje!
Ik ben jaloers dat jullie zo'n heerlijke zwem mogelijkheid in de buurt hebben :oo !

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 22:37

Ziet er zo leuk uit!

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 22:40

Haha, no horses are harmed during spetterpret _O-

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 22:49

AlwaysH schreef:
Haha, no horses are harmed during spetterpret _O-


:D

ZoZenn schreef:
Ziet er zo leuk uit!


Dankjewel!

Calice schreef:
Wat een super leuk overzichtje!
Ik ben jaloers dat jullie zo'n heerlijke zwem mogelijkheid in de buurt hebben :oo !


Hihi, heerlijk hé!

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Bailey & Bob; een halfjaar spetterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:29