Onze bedoeling is vooral plezier maken en misschien dit jaar een wedstrijdje. Omdat ik zo trots op haar ben en haar harige ponyhoofd in de wei me elke dag blij maakt, een overzichtstopic van haar vorderingen het afgelopen jaar!
Onze eerste ontmoeting

We vlogen er meteen goed in, heerlijk samen ritjes maken om conditie op te bouwen.

Ze moest haar rol van IJS-lander wel waarmaken natuurlijk

We amuseerden ons op buitenrit en namen ook les.. Ze was natuurlijk lekker stijf en tölten met je kop in de lucht is ook zoveel gemakkelijker dan nageven, dus er was heel wat werk aan de winkel

Nu ben 'k zelf niet de meest handige ruiter met al die verschillende gangen en gaf Elska ook niks kado. Dus ging ze voor een tijdje in training bij een vriendin met een pak meer ervaring op zak. Dat was een hele goeie keus want daar ging ze met sprongen vooruit

Zó enorm fier op mijn knappe meisje!
In tölt...

..draf & galop. Ze vond het moeilijk, zeker galop als vijfganger is niet zo evident in een kleine ovaalbaan, maar ze deed het toch maar mooi! Ook langzaam aan steeds meer ontspannen en gedragen.

Natuurlijk niet all work and no play

Het blijft wel een karakterkop. Wel het vurige van de ijslander, niet altijd de will to please

Haar laatste veulen is ook aan het uitgroeien tot een heel knap paard. Mijn lesgeefster (en trainster van Elska) heeft haar gekocht, zo kan ik haar nog steeds een beetje volgen, heel leuk

Ik ben benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen, hopelijk verder evolueren in training en misschien ons eerste wedstrijdje!