Bosco Dawn en Larry Andy hebben geweldig gelopen en zich super gedragen op deze zware dag.
Met Bosco Dawn heb ik deelgenomen aan de klasse L1 dressuur, het BB springen en het B springen. De L1 dressuur wonnen we met een gemiddelde van 185 punten, in het BB springen werden we 3de met 68,5 stijlpunten en in het B springen werden we 2de met 75 stijlpunten.
Larry Andy had een rustige dag en heeft alleen een rondje L gesprongen, helaas hadden we 1 pech balkje maar met de snelste tijd van alle deelnemers werden we toch nog 2de!
Kijk en geniet van mijn knappe pony's!

1) Bosco Dawn vond het wel prima in zo'n luxe en grote stal, tot de knieën in het stro staan beviel hem wel!

2) Als eerst hebben we dressuur gereden, helaas een paar grote fouten (waaronder in 1 proef een 3 en een 4 voor het wijken omdat hij een beetje dwars was.

3)

4)

5)

Daarna meteen door gegaan naar het springen

6) B springen

7)

Daarna was Larry Andy (6 jaar) aan de beurt in het L springen, hij was erg onder de indruk van de omgeving maar deed zoals altijd weer super zijn best!

8)

9)

10)

11)

12) Een blije baas met de ogen dicht.

Aan het einde van de dag waren de parade en de prijsuitreiking aan de beurt, het was in eerste instantie de bedoeling om Larry hierin mee te nemen omdat Bosco een drukke dag gehad had. Maar Bosco zijn 1 jaar jongere volle zusje was er ook, en het leek ons heel leuk om ze eens naast elkaar te zien. Dus zo gezegd zo gedaan en toen heb ik dus maar Bosco meegenomen.
Om even een beeld te krijgen hoeveel Connemara's er mee gedaan hebben die dag (en dit waren ze nog niet allemaal omdat lang niet iedereen mee deed aan de parade)
http://i58.tinypic.com/11hdra8.png
13) Links de 5 jarige Bosco Dawn en rechts zijn volle zus, de 4 jarige Quinty van de Leliaard.

14)

15) Moe en voldaan!

Bedankt voor het kijken enneuh; reacties vinden wij leuk!

Kwaliteit van de foto's is helaas heeeeel erg onderuit gegaan door het verkleinen etc