Na vanochtend wakker geworden te zijn en zag dat er een mooi laagje sneeuw lag, hoefde ik niet lang na te denken en heb ik de paarden opgezadeld en heerlijk in de sneeuw gereden. Wat was dat genieten! Archibald is mijn 10 jarige fjorden ruin die ik L2 start. Momenteel rijden we gewoon relaxed en geen wedstrijden ivm een blessure die Archy heeft gehad. Cameron is mijn 18 jarige fries x draver die ik wel start. Ik rij met hem L2 met 9 winstpunten. Commentaar over hoe ik moet rijden heb ik geen behoefte aan.
Ik vind ze echt mooi ! Ik ben dol op fjorden Vind je dat niet eng , in de sneeuw rijden ? Ik laat die van mij dan staan, ben bang dat hij uitglijd haha, maar ik ben mischien ook een beetje te voorzichtig
marjan1986
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-15 16:35
Het zand was gewoon zacht en lagen geen bevroren plassen in dus dan kan het prima. Ze zijn geen enkele keer ook maar een cm uitgegleden. Als de bak bevroren was geweest dan is het een heel ander verhaal. Dan was ik er ook echt niet opgestapt.
Leuke foto's! Lekker rijden zo in de sneeuw als de bak niet bevroren is. Haha moest wel grijnzen om die hond op de achtergrond bij de foto's van je donkere paard
Haha ja indd Carola, maar dat komt meer omdat ik echt voor gek ben verklaart wat ik met een kruising draver en een fjord in de dressuur heb te zoeken. Heb de meest rottige opmerkingen gehad. Zelfs van jury leden. Dit heeft mij destijds echt pijn gedaan. Gelukkig ben ik altijd doorgegaan, omdat ik van mening ben dat elk paard in de wedstrijden kan, mits de combinatie klikt. Wad echt zo genieten in de sneeuw, had ik in 20 jaar nog nooit gedaan