paspoort
Cordia v. Brummershoeve Boss x Sulaatiks Vivaldi
merrie
9 jaar oud
L1 dressuur
New Forest
[RIJ-ITP] Knappe Cordia (Brummershoeve Boss) op de gevoelige plaat
vorige topic, toen was ze nog niet van mij, ondertussen heb ik haar gekocht, want ons boek was nog lang niet uit.
We starten momenteel L1, dit gaat steeds een beetje beter, Cordia heeft nl 1 probleem en dat is als ze moe wordt dat ze gaat duiken, in de training gaat dit al steeds stukjes beter maar op concour is het vooral in de 2de proef nog moeilijk.
Ik heb haar in mei 2013 zelf zadelmak gemaakt en doorgereden, eind okt heb ik voor het eerst B gestart en dat hebben we in december met 2 winnende proeven afgesloten, helaas werd ze in januari kreupel (mok) en kon ik in maart pas weer gaan beginnen met rijden. Toen nog 2 keer B gestart en in april de eerste L wedstrijd.
Ik heb geen haast met haar, we doen alles op ons eigen tempo en ook dan komen we vanzelf daar waar we heen willen.
Ook spring ik af en toe een oefenparcoursje met haar, ze is natuurlijk springgefokt, dit kan ze ook erg goed, geeft een zeer vertrouwt gevoel ook al heeft ze nog weinig ervaring.
Sorry voor het verhaal, dan nu de foto's!
geconcentreerd koppie
1)

2)

3)

stap verruimen
4)

halsstrekken
5)

hier duikt ze er wat achter
6)

7)het is moeilijk aan mijn hoofd te zien

8)

9)

10)

11)

Nog een sprongetje op koningsdag
12)

Galopje
13)

en nog een probeersel met mijn andere topper Ojan!
14)

15)

Bedankt voor het kijken, rijtechnisch commentaar mag en is ook welkom, maar hou het netjes! Ik heb elke week priveles en ben me bewust van mijn eigen fouten

Groetjes!
Foto's zijn gemaakt door Fotojanick.nl, er rust copyright op en we willen ze dus ook nergens terug zien zonder toestemming.