Tja, hoe ben ik hier bij gekomen... Op 1 april was de grote Bokt Tombola en eigenlijk zonder te lezen heb ik mezelf ingeschreven. Gelijk de eerste keer prijs, en wat voor een!
Ik had een meeting met een teammie gewonnen, ha ha, grappig hoor, 1 april... Of niet!
Na wat husselen en loten kwam ik uit bij Amanda, die een westernles aanbood. Dat sla ik niet af natuurlijk, dus gelijk een afspraak gemaakt en ja hoor! Helaas was Jim kreupel en moesten we een paar weken later afspreken, geen enkel probleem want het was het wachten echt waard.
Zelf had ik nog nooit western gereden dus dat was al interessant genoeg natuurlijk. Amanda legde eerst uit wat we precies gingen doen en deed dit zelf voor, tot ik op Jim mocht klimmen...
Ik moest Jim om wat bandjes heen sturen, maar die vond dat hij ook wel voor het bandje langs kon.
Uiteindelijk konden we aardig de bak rond en mocht ik draven en galopperen.
''Stop maar.'' zei Amanda toen, terwijl ik heel enthousiast rondjes galoppeerde. Eh... pardon? Stop?
''Ja, hakken omlaag een beetje achteruit zitten. En 'ho' zeggen!'' Dus nou zo gezegd zo gedaan, en daar ging ik bijna over Jims nek heen.

Gaaf!
Eerst Amanda...

En dan ik!

Best lastig nog, die teugels.

Goed luisteren.

Draf was errug grappig.

Galop.

Ennn... Ho!

En Jim? Tja...

Mijn moeder heeft de foto's gemaakt.

Ik wil Amanda heel erg bedanken voor de leerzame en vooral leuke les, ik denk dat ik er erg veel aan heb op [naam], mijn verzorgpaard. Jim was enorm braaf, deed precies wat ik vroeg (dus ook stilstaan als ik iets te veel achteruit ging zitten
)Voor nu en nog eens!

En wat fijn dat je er ook nog wat van hebt opgestoken, dan blijkt zo'n tombola opeens nog educatief ook

Maar volgens mij hadden we volgende maand idd al afgesproken om je medeteamie aan te moedigen.