Na de regio in het L1 waarbij we net 4e werden heeft Bogan lekker even vrij gehad. Daarna ben ik 'm rustig op gaan pakken om te gaan trainen richting het M1.
Na een weekje weer rijden ben ik eens gaan proberen of we het stukje schoudervoor uit konden breiden naar schouderbinnenwaarts en of het lukte een contragalopje te rijden.
Schouderbinnenwaarts deed hij eigenlijk heel makkelijk. Natuurlijk mist hij soms wat lengtebuiging, maar ik was niet ontevreden.
Contragalop was even wennen voor ons. Tenminste, vooral voor mij, ik was iets te enthousiast en ging een beetje ondoordacht een volledige gebroken lijn maken, wat natuurlijk niet ging
daarna op het gemakje gewoon een gebroken lijn 5 meter gereden en tadaaaa dat ging vrijwel meteen goed. Wel viel hij flink uit elkaar en ging hij erg groot galopperen. Na een paar dagen hierop oefenen en zelf heel bewust elke sprong te rijden en voelen is dat al heel veel beter. Af en toe probeer ik een stukje verder te rijden dan het gevraagde in het M1 en dat gaat ook redelijk goed. Niet altijd, maar door proberen kun je leren 
Deze foto's en filmpjes zijn een weekje nadat we het voor het eerst oefenden.
In de training zijn we altijd veel bezig met schakelen, losgelatenheid. De zogenaamde truukjes komen dan vanzelf wel goed.
In mijn profiel staat genoeg te lezen over onze geschiedenis etc

En ja, Bogan is behoorlijk groot (bijna 1.80) en ik klein (1.62)
Foto's staan bewust op ITP en niet op HAW
Mijn cap zit geloof ik standaard scheef

Galop rechtsom

Even tussendoor belonen na een lastig stukje in galop

Drafje, hier valt hij net wat door mijn been heen en mag wat actiever.

Dus even wat door rechts

En weer loslaten

Schouderbinnenwaarts, hier zie je mijn struikelblok qua houding, zak een beetje in bij mijn schouders/hang wat naar achteren.

Even een keertje wat meer eruit rijden, alleen vindt Bo dat nog lastig dan bovenin te blijven

Heb via youtube een muziekje erbij gezet, maar geloof dat het geluid daarvan vrij hard staat...

: