Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xWildrose

Berichten: 827
Geregistreerd: 30-10-09

Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 20:02

Ik zag zoveel leuke overzichten langs komen dat ik het niet kon laten! 11 december is het zover, dan heb ik Amber alweer twee jaar. Wat gaat het toch ontzettend hard. Afgelopen jaar heeft ze een tijd stil gestaan, ik had het heel druk met mijn examens waardoor ik er voor gekozen heb om tijdelijk niet te rijden. Sowieso liepen we tegen wat problemen aan waardoor een beetje het plezier verloren ging. Het rijden heb ik terug opgepakt, maar niet echt dressuurmatig. We zijn echt gaan genieten van elkaar, lekker langer buitenritten, in de wei zonder zadel rijden, wat sprongetje of gewoon heerlijk tutten. Dit heeft onze band echt ontzettend goed gedaan. Laatst is de tandarts geweest, zadel weer naar gekeken en sinds tijden dus het dressuurmatig rijden weer opgepakt. Het gaat beter dan eerder te voren, het rijden gaat zo fijn, nu is het tenminste weer echt genieten! Amber is echt een super dier, waar ik niet meer zonder kan, ze maakt me vrolijk en zorgt dat ik me weer goed voel. Iedere keer word ik luid en duidelijk begroet, zowel in de wei als in de stal. In volle galop komt ze naar voren als ze me ook maar ziet, echt leuk. Ondertussen staat ze ook alweer een jaartje bij huis.

Dan nu de foto´s van ons afgelopen jaar! Even voor het idee toen ik haar net had, december 2011.
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Dan nu dit jaar!
3. Juliette is in februari langs geweest om foto´s te maken van de paardjes in de sneeuw, het was een super dag met super resultaten!
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. In maart was het zover, onze eerste keer op het strand en ook nog eens fotomeeting. Het was ontzettend gezellig en ging hartstikke goed. Amber vond het water duidelijk leuk!
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. Vanaf dit moment reden we niet zoveel meer, dit was rond mijn examens en madame mocht lekker op de wei genieten.
Afbeelding

10. Met haar grote vriend ;p
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Mevrouw begon weer lekker bruin te worden, maar hoe dan ook, ik blijf haar knap vinden.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En zie hier, een duffe slaperige Ambertje haha. Hier was net de tandarts geweest.
Afbeelding

Het zijn misschien niet hele spectaculaire plaatjes of want dan ook, het was dan voor ons ook een vrij rustig jaartje, maar toch wilde ik ze graag delen met jullie. Ik ben namelijk zo trots dat het mijn paardje is en geniet echt van haar. Nu zijn we het rijden weer lekker aan het oppakken en gaat het super, ooit zit er in de planning om te starten, maar het belangrijkste is dat we gewoon lekker plezier maken en genieten. Ik hoop dat ik nog heeeel veel jaartjes van dit geweldige paard genieten mag.
Laatst bijgewerkt door xWildrose op 04-12-13 20:06, in het totaal 2 keer bewerkt

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:04

Wat heb je een leuke fries !!!

Daisyree

Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Grou

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:07

Amber!! Blijf fan van d'r!
<3

Anoniem

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:25

Hey Nel!

Wat een leuk overzichtje zo. Ze ziet er goed uit en het zijn mooie foto's! Door je manier van schrijven, voel ik de liefde voor Amber ;)

Jamiejoyce
Berichten: 904
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Middelburg

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:27

Leuke fries!

kiara_xxx

Berichten: 250
Geregistreerd: 11-08-13
Woonplaats: België

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:55

oooh prachtige fries!!!

xWildrose

Berichten: 827
Geregistreerd: 30-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 19:59

AfricanLady schreef:
Wat heb je een leuke fries !!!


Dankjewel!

Daisyree schreef:
Amber!! Blijf fan van d'r!
<3


Hihi dankjewel, ik ook haha! ;3

[***] schreef:
Hey Nel!

Wat een leuk overzichtje zo. Ze ziet er goed uit en het zijn mooie foto's! Door je manier van schrijven, voel ik de liefde voor Amber ;)

Aaah, wat lief, dankje!. Ik ben dan ook echt ontzettend dol op haar, ze is echt mijn maatje. <3

Jamiejoyce schreef:
Leuke fries!


Dankje! :D :D

kiara_xxx schreef:
oooh prachtige fries!!!


Hihi dankjewel, ik zal het tegen der zeggen hahah. :Y)

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:49

Aah wat een mooie fries heb je!
Ze lijkt ook best op mijn fries (die ik ook bijna 2 jaar heb ;) )
Nog heel veel plezier samen!

JulietteFoto

Berichten: 771
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:49

Leuk topic heb je gemaakt!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:22

Leuke Fries! Vind de foto's op het strand erg gaaf!

Stralina

Berichten: 189
Geregistreerd: 28-09-11

Re: Het afgelopen jaar met mijn knappe Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:05

Leuke foto's vooral die op het strand, je ziet echt dat jullie het allebei erg leuk vinden :)
leuk paard ook! :)