Sinds kort rij ik tornooien bij de LRV Bornem (België)
Ik heb al een lange weg afgelegd samen met mijn paard..
Dankzij de LRV hebben we nu wekelijks les en wedstrijden

Ik ben trots op mijn paard en daarom wil ik ook deze foto's laten zien omdat er heel wat verbetering in zit, maar natuurlijk nog lang niet perfect

De foto's zijn van 21 juli en als je erop klikt dan krijg je ze in het groot te zien

Info:
Furioso
7 jaar
Heb ik nu ongeveer 2.5jaar en sinds oktober 'echt' met dressuur bezig
Heeft een te fanatieke galop die nu al heel wat gebeterd is

We rijden dus in de B1

Mijn werkpunten weet ik en hoeft dus daarom ook niet elke keer herhaald te worden

1. Ik kijk naar Furie.. mag ik niet doen

2. ik denk dat dit een goed beeld is maar ik weet het niet helemaal zeker

3.

4.

De volgende foto's staan sowieso op volgorde
5. Een bergopwaartse galop heeft hij echt wel (nu nog meer gecontroleerd en het is helemaal top

6.

7. Dit vond ik eerst een mooie foto, tot dat ik hem wat beter bekeek..
Ik hang naar binnen

8. Overgang naar draf

9.

10.

Puntjes:
* Voor mij kijken en niet naar mijn paard
* handen hoger houden
* Nageeflijkheid moet nog beter maar is al heel hard verbeterd
* Spanning, Fur is heel snel gespannen en het is dan ook moeilijk om het er terug uit te krijgen en zeker als je met de proef bezig bent

* Recht blijven zitten en niet naar binnen hangen
* en nog wat dingetjes waarschijnlijk

Ik heb ook nog een filmpje van het viertal dressuur
Let wel op, dit is een L-proef en we rijden nog maar B en ja dan loopt er al is iets fout en bij Furioso was dit in de galop aangezien hij ruimer galoppeerd dan de rest

Dit is het filmpje van 21 juli: https://www.facebook.com/photo.php?v=22 ... =2&theater
We werden 5de van de 11
Filmpje van in Wortel op 30 juni: https://www.facebook.com/photo.php?v=22 ... =2&theater
We werden voorlaatste

Hier liep Furioso wel goed en maakte ook geen fouten in de galop en in het vorige filmpje wel

Lieve mensjes willen jullie lief zijn en blijven voor ons ?
Het heeft me veel moeite gekost om de foto's toch op bokt te zetten aangezien ik in het begin al heel veel commentaar over me heen heb gekregen en nu werk ik er ook aan dus alles wordt echt weer beter