Hallo Bokkers!
Ik ben dit jaar voor het eerst op vakantie geweest mét paard. Het was een onwijs gave ervaring die ik graag met jullie wil delen!
Ik heb Amigo nu bijna 2,5 jaar. We zijn sinds een jaar echt naar elkaar toegegroeid dus we waren hier helemaal klaar voor. En hoe! Hij was nog braver dan ik had verwacht. De trailerrit van 3 uur zat ik wel een beetje tegen op, aangezien hij nooit langer dan een halfuur op de trailer had gestaan, maar hij maakte er helemaal niks van!
Ik was uiteraard niet alleen, mijn vriendin en haar pony gingen ook mee. Eenmaal aangekomen voelde de paarden zich al meteen op hun gemak!
(Sommige foto's zijn van mobielkwaliteit

Nadat ze een tijdje lekker hebben staan grazen, hadden we ze weer gepakt en opgezadeld voor ons eerste ritje. Een klein rondje van ongeveer 40 minuten.

Toen we terug kwamen gingen we de waterbak op het terrein zelf even onveilig maken! En Amigo is een echte waterrad

We hebben ook een dagje in de bak gereden

Op dag 4 was het dan zover! De 25km-route! Onwijs mooie route. Hele mooie omgeving!
Klaar voor vertrek!

Mooie zandwegen!

Even een pauze

En ze hadden ook een springbak! Die kon ik natuurlijk niet links laten liggen!

We zijn ook nog naar Divoza geweest! Waar we natuurlijk niet met lege handen thuiskwamen

Terug van een mooie avondrit

En als afsluiter nog een keer door de waterbak crossen

Ik heb genoten!