[LZP] Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis
22 juli viel ik tijdens een fotoshoot van Modesta (PRE) af en brak hierbij mijn bovenbeen/heup.
Nu, 4 maanden hierna ben ik inmiddels een maandje weer aan het opbouwen met rijden en ik wil hiervan graag wat foto's en filmpjes delen

Gewoon omdat ik trots op ons samen ben en dan in het bijzonder op Modesta omdat ze zoveel veranderd is de afgelopen maanden en ontzettend veel rekening houdt met mij.
In de eerste tijd van het opbouwen heb ik Mo zelf scheef gereden, wat hartstikke logisch is want mijn rechterbeen is lang zo sterk nog niet als het was en ook de subtiliteit is er nog niet helemaal

Gelukkig begint het gevoel voor het rijden wat meer terug te komen en kan ik haar zelf ook weer steeds rechter rijden.
Al met al ben ik al heel blij dat ik er weer op zit en dat het eigenlijk naar omstandigheden ook al best heel goed gaat!
Het touwtje op de filmpjes en sommige foto’s om haar hals zit er omdat dat de 1e keer was dat ik weer in de grote bak reed en ik onverwachtse bewegingen nog niet zo makkelijk uit kan zitten!
1.
Een voorbeeldje van hoe ik nu loop

2.
3.
En de foto's van een paar keer verzameld:
4.

Modesta haar knappe manenbos

5.

Losstappen
6.

Hier zie ik het compenseren in mijn heup goed, ik ga naar voren hangen. Dus, meer op mijn kont en bekken kantelen.
7.

Soms rolt ze nog wat op, hierin moet ik mijn hand naar voren brengen en haar (nog) actiever maken.
8.

Geconcentreerde koppies

9.

Een heel fijn drafje, de foto was van heel veraf genomen, vandaar de kwaliteit

10.

11.

12.

Ver weg maar toch

13.

Uitrusten en luisteren naar instructie...
14.

Onze mooie paarse deken

15.

En nog even samen

Wees een beetje lief voor me, ik ben nog volop aan het revalideren en het rijden is nog lang niet wat het zijn moet maar langzaam aan komen we er wel weer