Gisteren heb ik een heerlijk paardendagje gehad, na ongeveer 2 maanden niet/niet serieus rijden i.v.m stage in het buitenland en geen les meer op de manege.
_Patriciaa en ik zijn samen het paard van een vriendin van ons gaan rijden en erna zijn we naar Remy gegaan.
Het was niet de bedoeling dat ik zou rijden maar ik had het zo koud langs de kant dat we even gewisseld hadden.
Patricia heeft mij les gegeven op de manier hoe zij Remy, dit is echt een verschil met hoe ik gewent ben om te rijden.
Ik ben dan ook heel blij dat ik echt resultaat merkte en ik vond het heel leuk om zo te rijden!
Tips zijn van harte welkom!
we zijn vooral bezig geweest met het tempo onder controle krijgen (remy loopt snel onder je vandaan)
Stelling vragen
en Remy op haar eigen benen te laten lopen, ze wil snel in je handen gaan hangen, lekker makkelijk!
en voor mezelf moet ik opletten dat ik niet alleen naar de pony kijk, dat ik mijn handen op normale hoogte houd en geen wijnglazen vasthoud maar bierglazen zoals me dat gister verteld werd.

Remy is voor het rijden gelongeerd, dat is ze veel losser en dat is voor haarzelf een stuk fijner!
1.

Even lekker stappen
2.

Jas uit, die mocht patries aan

3.

Drafje
4.

Drafje
5.

Als Reem het tempo gaat bepalen moet je haar soms even stil zetten dit werkt erg goed!
6.

Als ik binnen been geef ziet dat er zo uit.. hier heeft patries de hele tijd op gehamerd gisteren!
7.

8.

Galopje
9.

Drafje
10.

11.

12.

13.

fijn beeld
14.

Chill
15.

En patries nog eventjes erop!
Normaal als ik remy reed voelde ze voor patricia heel anders omdat ik zo anders rijd, en nu was remy stukken beter als normaal! dat geeft een goed gevoel!
Ik ben benieuwd wat jullie vinden!