Sinds 2 maandjes heb ik een nieuw paard: Denzel Washington! Het is een 4-jarige ruin van Oscar x Kennedy.
Echt een heel lief braaf ding, ik ben echt heel erg blij met hem

Vandaag kwam mijn nicht langs om Denzel te bewonderen, en ze heeft wat foto's van hem geschoten die ik graag wilde showen!
Qua rijden zijn er steeds weer nieuwe probleempjes om te overwinnen. Een paar weken geleden was Denzel steeds erg gespannen met rijden, en kon ik dat moeilijk laten afvloeien. Dat gaat sinds afgelopen week veel beter! Een nieuw probleempje is nu dat hij zijn hoofd omhoog gooit als ik wat druk op de teugel zet. Toen hij dit begon te doen, heb ik gelijk de tandarts laten komen. Hij had wat haken, die zijn er inmiddels afgevijld, maar hij doet het nog steeds. Links is zijn moeilijke kant, dus daar kan hij minder druk hebben. Ik puzzel nog even verder over hoe we dit gaan oplossen, maar ik weet zeker dat het wel gaat lukken

En over mijn houding, nu ik de foto's zie weet ik dat ik weer wat meer op mag letten dat ik rechtop zit, mijn hakken uitdruk en mijn handen wat hoger houd

Voor de oplettende kijker: Hij heeft idd maar 1 ijzer, de ander heeft hij er af getrapt. En ik weet dat hij wat mager is, maar we doen er alles aan om hem weer wat te laten bijkomen

Hier komt ie er even tegenin, omdat ik iets druk vraag

Een tel later laat ik hem weer los, en daarna zakt ie weer wat

Hinniken naar het paardengeluidje

Guppy