We rijden voornamelijk op gras want dat doet hij het fijnste. Op wedstrijd is het altijd nog moeilijk om de impuls te bewaren en daar verliezen we echt punten op.
Gister hadden we weer wedstrijd en had ik in mijn eerste proef 181 punten gekregen en tweede proef 174. Jammer want mijn tweede ging véél beter. Het moet allemaal wat netter en subtieler, ik moet beter op de letter en door de hoeken rijden.
Nu is het even een dressuur ''pauze'' voor hem, volgende week gaan we het eerste parcour springen samen en daarna gaan we een midweekje naar de Veluwe! Dat is toch wat hij het liefste doet, lekker rond racen en door de bossen hobbelen!
Wat foto's van mijn les van vrijdag

En zondag op wedstrijd! Foto's zijn van mijn eerste proef.

Begin halsstrekken

Middendraf, moet veeel meer

Grootste punt is mijn handen. Ik wil mijn teugels te lang laten waardoor ik met mijn handen op m'n knieen zit om toch contact te bewaren. Hier zijn we flink mee bezig. Tweede proef ging dit veel beter. Alles voelt anders dan dat het eruit ziet dus hebben we mijn tweede proef gefilmd. Deze moet ik nog op de computer zien te krijgen.

Blij dat hij daar vanaf is!
) of misschien door de achtergrond oid.
Ziet er goed uit zeg! Hij is idd wat schraal, maar niet meer zo dik als eerst! Je rijd hem écht netjes!