Helaas ging het de hele week al heel erg slecht en de avond ervoor had ik het idee van dat er weleens geen winstpuntje in zou kunnen zitten. Helaas kreeg ik daarin gelijk en eindigden we met 170 & 174, wat ik opzich nog best terecht vind.
We hebben inmiddels 2 WP's in de B dressuur

De probleempjes waar we tegenaanliepen waren:
-Neusje eruit trekken waardoor ik naar voren val & vervolgens met haar hoofd in de lucht ''slaan'' en weer naar beneden lopen.
Dit heeft ze een hele tijd, 4 maanden ongeveer niet gedaan maar blijkbaar nu dus wel weer..
-Vaag wegrennen met aanspringen en vervolgens de goede galop vertikken (rechtsom vind ze nog wel een beetje moeilijk)
-Op de voorhand gaan lopen, dit doet ze thuis eigenlijk bijna nooit gelukkig, dus dat is puur geklooi helaas.
Verder moet ik eraan denken dat ik rechtop blijf zitten, al is mijn houding de laatste tijd wel een stuk verbeterd!
En nog een note; ze was helemaal schoon toen ik erop stapte, alleen heeft ze tijdens het losrijden alles onder gekakt waardoor het er niet zo schoon meer uitziet

Ondanks dat ze zo vervelend was zijn er nog wel wat vrij nette plaatjes uitgekomen omdat ze op sommige stukken wel heel fijn ging lopen

Allereerst; losrijden!

Hier vind ik mezelf netjes zitten, verder ook wel een redelijk fijn beeld

Hier val had ik meer vooruit moeten kijken & haar wat meer bergop houden, dat vind ze nog erg lastig in de middendraf.

Stap in de proef

Begin middendraf, helaas beetje wazig en ik mag wat rechterop zitten.

Zeer ontspannen middenstap

Afgroeten, ze staat hier keurig vierkant!

Ons samen na de proef

Tips & kritiek zijn welkom, zolang je het maar netjes houd!