Als de zon schijnt.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GabberGill

Berichten: 5777
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-24 21:32

Is alles net een beetje leuker!


Ik vermeld alvast en dat is niet nors of negatief bedoelt:
Als je hier alleen komt om te vertellen wat er Allemaal fout is, is het beter dat je weer vertrekt aangezien wij toch wel met volle teugen blijven genieten en dit verantwoord zullen blijven doen.

Ooh ja en hij gaat volgende week naar de smid. Want zijn voetjes zijn voor het mooie te lang en met de stand van mijn camera lijkt het nog schrikbarender.

Sinds frits terug is heeft hij een hele positieve vibe en deze pakken wij uiteraard door. Doordat het de laatste tijd geweldig gaat konden we vandaag doen waar dit stel het meest van geniet.

Ik deel dit echt alleen nog voor de mensen die wel van ze genieten en om ook een hele andere kant van hem te laten zien. Verder zou het fijn zijn als we alle ongein achterwegen laten aangezien ik niet anders kan zeggen dat het geweldig gaat.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

En een filmpje van de hele rit.

https://vm.tiktok.com/ZIJnXnohe/

We zijn 1,5 uur op pad geweest vol plezier en genot!

Het is zo fijn om zo te kunnen genieten. Frits is langzaam aan gepromoveerd tot buitenrijpony omdat ze daar klaar voor lijken te zijn. Door de miscommunicatie voorheen in de bak stelde we dit uit tot we zeker wisten dat we een stijgends lijn hadden. En die hebben we te pakken. Uiteraard aan een touwtje maar wat genieten ze.
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 06-04-24 22:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Amber_anne

Berichten: 6921
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:34

Hij ziet er super blij uit

GabberGill

Berichten: 5777
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-24 22:08

Amber_anne schreef:
Hij ziet er super blij uit


Hij is ook echt blij en ze lijken een beter team dan hiervoor.

Furst
Berichten: 618
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, Belgiƫ

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:10

Met een touwtje is prima toch? Leuk!

Toushie

Berichten: 7272
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:19

Oke ik reageer eigenlijk nooit opnje topics maar altijd wel gevolgd. Ja de voorvoetjes kan je zien dat ze wel mogen maar het is door je tekst dat ik er naar keek.

Het meest wat opvalt is jemig wat is die dochter van jou groot geworden als je de eerste topics bekijkt.

En wat een plezier er bij beide af straalt. So what dat het aan een touwtje is. Veiligheid en plezier voorop. Hoop voor jullie dat dit zo door blijft gaan.

Fika
Berichten: 196
Geregistreerd: 05-09-20

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:26

Hij lijkt er echt plezier in te hebben!

GabberGill

Berichten: 5777
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-24 23:07

@furst touwtje is zeker prima en gaat er ook zeker niet vanaf hahahahaa.

@toushie ik ben een zeikerd met voeten hahaha vind dat gewoon heel belangrijk en vind dit echt armoedig staan. Hij had eigenlijk de vorige smidbeurt mee moeten gaan maar toen stond hij nog in belgie dus volgende week zijn ze aan de beurt. Jill is heel veel gegroeid! Ze begon ook wel als kleine hummel met hem met de foto's dus nu zie je al een hele dame in vergelijking met het begin.


Afbeelding


@fika frits is een aparte maar wel een brave en vele zullen dat niet geloven. Dressuren is eigenlijk niks voor hem maar ik vind dat de basis en als die niet in orde is kan je niet verder. Ik kan bijv 14 hindernissen voor hem neerzetten en dan zal die ze alle 14 met haar springen zonder rare dingen, als ik hem mee zou nemen naar het strand zou ze een geweldige strandrit met hem maken, ze zwemt met hem in meertjes en watertjes en eigenlijk zijn al die dingen mogelijk. We spelen met hem met haar erop zonder hoofdstel maar met zadel en geloof me het kan allemaal niet gek genoeg! Alleen die dressuur is het moment dat het altijd mis ging en ook dat lijken ze nu redelijk onder controle te hebben. In hoeverre dat kan met een kind natuurlijk. We genieten nu vooral van de momenten met hem en houden ons vast aan alle positieve dingen van hem naar haar en ook hoeveel hij voor haar betekent. Ze heeft de grootste lol met hem en ik denk dat dat het allerbelangrijkste is.

Afbeelding

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 18:58

Ik had het van de voetjes ook niet eens gezien...keek meer naar de stralende oogjes van beide en de oortjes van Frits <3

Heerlijk toch zo?

Mendi

Berichten: 2289
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 19:16

Dat koppie van Frits op de eerste foto zegt alles :j

GabberGill

Berichten: 5777
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-24 14:55

Aaaah jaaa heerlijk he. Frits geniet hier echt van en Jill ook heel erg. Nu ze zo ver zijn kunnen we dit vaker doen en dan zijn ze allebei blij.

Sun en Ziv hebben we het weekend ook lekker meegenomen op pad!


Dus Jill was helemaal blij en de paarden ook! Zoals jullie zien is ze blij met allemaal maar is er 1 waar dee glimlach breder dan breed van wordt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Petpa

Berichten: 1695
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 11:06

Ik volg al je topics, want ja... ik ben een Frits-fan <3

Ieder topic moet ik goed kijken of het wel je dochter is, want ze groeit echt heel snel.

Gelukkig voor Frits staat er binnenkort een opvolgster klaar ;-)

GabberGill

Berichten: 5777
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Als de zon schijnt.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 17:07

Jaaaaa maar ik mag hopen dat er even een stop op zit qua groeien hahahaha.

Ze is nu wel heel groot aan het worden namelijk. Als ze nu even stopt kan ze nog een jaar of 3 frits in beweging houden voor de volgende hahahahahha