2018 met Bells

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soofiaaa

Berichten: 24
Geregistreerd: 01-01-15

2018 met Bells

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 01:56

Over 3 dagen is 2018 alweer afgelopen, dus leek het mij ook leuk om even terug te blikken naar mijn jaar met Bells!

In het begin van het jaar had ik wat weinig motivatie en worstelde ik af en toe met het feit dat ik naar stal gaan echt als een verplichting zag in plaats van als een ontspanning.. (winterdipje :brr: ) Werd ik nog wel gelukkig van paardrijden? Toch maar een bijrijder gaan zoeken? Ook hadden we al redelijk lang geen les meer gehad waardoor mijn motivatie voor dressuur al helemaal ver te zoeken was.


We hadden wel een doel dit jaar en dat was namelijk heel veel buiten ritjes gaan maken! En dat is ons zeker weten gelukt!


Afbeelding


Afbeelding

zjoefff lekker rennen, dat vind je toch wel errug leuk
Afbeelding


Gekke powny
Afbeelding


Het was al vroeg in het jaar warm, aangezien je in je paspoort flipper heet gingen we even kijken of je eigenlijk wel kon zwemmen.. Wat vond je dat geweldig! Ik moest je letterlijk tegenhouden om niet te ver te gaan :+ Daar gingen we (met zadel en laarzen) _/-\o_
Afbeelding

Ik maakte me veel zorgen om het nieuwe schooljaar, ik zou namelijk beginnen met een nieuwe studie en ik was zoo bang dat ik niet genoeg tijd zou hebben voor je. Een meisje kwam bij je kijken om je eventueel bij te rijden, hmm dat gaf me toch geen fijn gevoel.. We gingen verder met z'n tweetjes!
Via een stal genootje kwam ik bij een nieuwe instructrice, en ohohoh dat heeft ons echt veel goeds gedaan!!
Het was op heel veel vlakken een verheldering, niet alleen kregen we weer motivatie om lekker met dressuur aan de slag te gaan, ook begonnen we met grondwerk.

Afbeelding

Lekker matchen met je vriendje tijdens de dressuur training!
Afbeelding

Lekker op pad om nog meer buitenritjes te rijden!

Afbeelding

Afbeelding

Ook af en toe lol met je knol momentjes uiteraard
Afbeelding

Vond jeje kleur niet zo mooi, dus maar lekker in de modder rollen!
Afbeelding

Heerlijk genieten van die prachtige lucht!
Afbeelding

Langzaam begon je een beetje in een teddy te veranderen, gelukkig ben je wel heel zacht
Afbeelding

Afbeelding

Nu zijn we aan het eind aangebroken en kan ik volle overtuiging zeggen dat ik zoo blij ben dat ik weer elke dag zin heb om naar stal te gaan! Je bent 1 van de hoogtepunten van mijn dag en wat maak je me toch gelukkig! Soms vergeet ik er even bij stil te staan hoe blij ik mag zijn met zo'n pony als jij <3
Afbeelding

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78511
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:25

Omdat het een jaaroverzicht is:
ITP --> EJL-ITP

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: 2018 met Bells

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:34

Leuk overzicht van jou en Bello! <3 Heet ie echt Flipper? :') Zo gaaf dat jullie daar kunnen zwemmen! Dat mis ik bij ons echt.

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:55

Aah knappe Bello! Ziet er uit als een leuk jaar en gelukkig heb je weer motivatie gevonden! :)
Over 3 jaar wil Pablo wel met je mee op pad naar buiten haha. (Oké aan de hand)

margaret18

Berichten: 193
Geregistreerd: 14-06-15
Woonplaats: Spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:56

Wat een knappe pony!