Santi was laaiend enthousiast, nadat ik hem 's ochtends op stal al helemaal gevlochten had, rende hij zelf richting de trailer toen ik die voorreed. Echt zo van, oooeh, ik weet niet waar we heen gaan, maar ik wil mee!

Dit hieperdepieper enthousiasm bleef de hele dag het thema, dus we hadden een serie, eh, explosieve ritjes. Tijdens de dressuur was hij erg geschrokken van iemand die ineens de hal binnenkwam met paard, dus dat ging niet al te best (de bakranden waren te hoog voor hem om goed overheen te kunnen kijken, dus in zijn beleving stond er 'ineens' een vreemd paard naast hem

Maar ach, het was echt een hilarische topdag. Toch fijn dat ik mijn pony zo blij kan maken met Working Equitation wedstrijdjes doen, hihi. Hij heeft genoten van alle aandacht en ondanks de diskwalificatie wel veel complimenten gehad over zijn talent en aanleg voor de sport.

Rijfoto's zijn niet allemaal zo netjes als ik ze normaal graag zou zien, maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt, en Lusitano's die tegen het kookpunt aanzitten zijn niet altijd heel makkelijk uit te zitten, lol.

Dressuur

Trail

En een video compilatie van de leukste/grappigste momenten van de stijl- en speedtrail. Deze muziek had ik ook onder de proef en die vond hij dus erg danswaardig.

Wel leuk en positief commentaar van de jury. Als ik een beetje aan precisie werk en Santi iets kalmer door de stijl krijg, was WE3 starten wellicht een idee omdat hij de vliegende wissels zo goed beheerst (dat maakt de eenvoudige wissels namelijk lastig voor hem).