Vanochtend vroeg was ik al op stal om alles klaar te zetten en te maken. We hebben lekker ruim de tijd genomen, dus alles lekker op zijn gemakje! Uiteindelijk moest ik twee keer opnieuw knotten omdat Ducky het blijkbaar erg grappig vond om zijn knotjes eruit te halen, maar goed na twee uur wat hij helemaal klaar! Voeten en billen gewassen, knotjes in, een zwarte staart en dan heb je een knap paard

Toen de paardentaxi er was duurde het even voordat hij en zijn vriendin op de trailer stonden, maar toen ze eenmaal stonden zijn we gelijk weg gegaan. Het was maar 10 minuutjes rijden dus we waren er al snel. We hebben Duck toen uitgeladen en in zijn stal gezet. Daarna zijn we op gaan zadelen en los gaan rijden.
Het losrijden ging erg goed. Ducky was lekker ontspannen, alleen toen we aan de beurt waren ging alles fout. Bij de C stond iemand foto's te maken met flits waar hij erg van schrok. Hij wilde er niet langs gaan. Bij de A was de kantine waar hij ook niet langs wilde omdat er dingen omvielen of wat dan ook. Maar goed. Ik ben gewoon gaan rijden. Het halsstreken is hem niet geworden, hij viel elke keer uit de galop en de hoeken waren al helemaal een ramp.
Uiteindelijk zijn we laatste geeindigd met slechte punten en veel feedback (laat ik het maar zo noemen).
Hier een paar foto's:
Knotten

In zijn stalletje daar op de manege

De proef zelf

Hier wilde hij niet naar links

Groeten

Kusje voor Duck

En weer terug op stal

Ik vond het leuk om weg te gaan en om toch de proef te rijden, maar voor mij hoeft het een hele tijd (misschien wel nooit) meer. Wij gaan liever lekker lange buitenritten maken en over het strand racen!