Zoals jullie allemaal wel weten is het Horse Event in volle gang. Ook wij hadden ons opgegeven voor één van de clinic die bokt aanbood. In eerste instantie niet uitgekozen maar door uitvallers mochten we toch mee!
Super cool dat we naar Horse Event mochten. Ik had er enorm veel zin in en was erg benieuwd hoe Pino het zou gaan doen. Nou hij deed het super! Ben op en top trotse baas. Hij vond het allemaal super spannend maar deed het wel mooi allemaal.
Ik heb genoten en wil jullie graag mee laten genieten. Met alle credits voor Marjolein (Maj0) die de foto's heeft gemaakt en natuurlijk voor het helpen!
We begonnen op het inrijterrein met wennen aan de sticks. De paarden konden kennis maken en er werd wat gegooid met de bal.

Na een half uurtje begon de clinic. We werden voorgesteld door Fleur van Polocrosse Vereniging Nederland.
Vervolgens ging we op de volte oefenen met gooien en vangen. We moesten de bal naar Fleur gooien en vervolgens gooide zij hem weer terug zodat wij moesten vangen.

Daarna gingen we verder met een estafetterace. We moesten de bal oppakken vanaf de grond, een rondje op de pion rijden om daarna de bal weer neer te leggen en dan snel naar de volgende.

De volgende mocht pas starten als je elkaar had aangetikt met de stick.

Ons groepje heeft helaas twee keer verloren
Maar ik vond het super grappig en de tweede keer had Pino het spelletje ook door en ging het allemaal wat soepeler.We gingen door met het echte spel. We gingen opstellen en het spel spelen.
In het heetst van de strijd.

Ik was middenvelder dus ik mocht niet in het doelgebied komen. Stond ik daar braaf te wachten bij de lijn

Op een gegeven moment had ik de bal uit het netje getikt van de tegenstander. Toen ik de bal zelf op wou rapen kwamen er van twee kanten paarden aangedendert
Dat vond Pino toch een minder goed plan dus die ging in de achteruit om de andere te ontwijken haha. Toen kon ik dus niet meer bij de bal haha
Helaas was het half uur toen al weer voorbij, eigenlijk was het veel te kort.
Ik vond de clinic echt super gaaf! Vond het erg leuk om te doen en Pino deed super goed z'n best!
Fleur en de twee ruiters, bokt en iedereen die met de clinic mee deed. Super bedankt voor deze ervaring!
En brave pony's mogen natuurlijk nog even in het water spelen.

P.S. Als je jezelf herkent mag je me even pb doen, dan geef ik je de email van de fotograaf voor als je foto's wilt.

knappe pony is het ook