Ik besloot om Amigo, mijn 29 jarige lieve en ondeugende pony mee te nemen. Best spannend, want ik wist niet zeker of hij alle ritten mee zou kunnen gezien zijn leeftijd. Amigo heeft het tegendeel bewezen, ik had de hele vakantie een enorm voorwaartse en dol enthousiaste pony

Kijk en geniet mee!
Maandags regende het helaas. Er zaten behoorlijk wat wilde zwijnen in de buurt van de weides en Amigo vond het maar wat spannend!

Lekker soepel in z'n lijfje

Wij sliepen in de Pipowagens:

Dinsdags zijn we vroeg op gestaan om een mooie rit te gaan maken. We hebben ruim 12 km in 2 uur tijd gereden.
Op woensdag begon de zon tevoorschijn te komen en wilde we graag naar het Kootwijkerzand. Door de regen van de voorgaande dagen was het zand minder mul. Tijd voor een (ren)galopje!
We hebben deze dag 13 km gereden in 2 uur tijd

Donderdag avond besloten we op zwijnenjacht te gaan. 1 pony voor de wagen gezet en 2 paarden onder de man mee, waaronder dus Amigo en ik. Pony stond te trillen als een rietje, maar jeetje wat hebben we veel wild gezien! Veel jonge zwijnen in pyjama's

Vrijdag was voor Amigo en mij de laatste dag. We wilde toch nog een keertje in volle galop over het Kootwijkerzand. Voor vertrek hebben we nog wat leuke foto's gemaakt.
Uiteindelijk hebben we ook deze dag weer 12 km in 1 uur 45 min gereden.

Pony houdt van gek doen