Om een lang verhaal kort te houden, de laatste tijd heeft hij dus wat te weinig gestart waardoor hij nogal wil gaan klieren in de proef als we weer na een tijdje op wedstrijd gaan. Gelukkig is hij wel tijdens de trainingen super vooruit gegaan en loopt hij eigenlijk heelfijn zijn proeven door, maar de eerste keer na een tijd niet gestart te hebben gaat hij nog wel eens ongewenst stilstaan

Tussendoor deed hij toch erg zijn best en was hij fijn te rijden. Jammergenoeg had ik nog een domme actie in ons galopappuyement. Ik zette het appuyement wat laat in omdat meneer net daarvoor op z'n rem wasgegaan bij C en halverwegen het appuyement (moest naar de andere langezijde appuyeren) dacht ik, ik zet hem nog iets scherper in. Maar blijkbaar leek m'n hulp nogal op die van een pirouette en dus draaide hij keurig een pirouette in hahaha domme doos ben ik ook

Jammergenoeg zie je ook gewoon in de punten van de onderdelen na de ongehoorzaamheden dat ze het toch meerekenen. Maar we kregen terecht geen winst. Gelukkig is het gevoel in de proef wel steeds beter dus aankomende tijd wat meer starten (als er niet weeer wat tussen komt) en dan komt het helemaal goed!
Over 2 weken moeten we weer. Op zaterdag moeten we dan naar de regionalefinale van de Mac Riders cup en de dag daarna ZZZ starten.
Hier dan de foto's.
Ik ga niet bij iedere foto commentaar geven maar algemene punten waar we op moeten letten:
- blijven letten op voldoende halslengte
- voldoende vlug blijven in het achterbeen (niet altijd goed te zien op een foto

- geen kapstokjes en handen niet te hoog
- buiging in de oefeningen
- GEHOORZAAMHEID

Wilke arrogant? Eeeeecht niet

ff naar m'n iphone graaien om te kijken hoe laat het is

Losrijden

Wilke dacht er het zijne van, dus maar even er extra aangezet in piaffe. Hielp wel! Daarna was hij er (gelukkig) super aan. Hij kan het ook wel

Hij werd op den duur zelfs iets te enthausiast

Wegdraven na het halthouden

Wegijden naar de uitgestrekte draf

Begin of einde SB (denk einde aangezien ik al naar de overkant kijk). Binnenhand wat te hoog.

Beetje vreemde foto

Galopje

Uitgestrekte galop

Beetje jammer dat het een 5 was....

Wissel tijdens de serie. Ooooh ik zit naar de schaduw te kijken

Dit waren ze! Tips en commentaar zijn altijd welkom maar hou het netjes!