.We hadden zo'n geluk met het weer want het is 3 dagen super zonnig geweest
.De eerste dag hebben we mijn vaste rondje van thuis gereden, 8.5km en vertrouwd terrein dus ideaal om de paarden aan elkaar te laten wennen en het niet te zwaar te maken voor Karma die die ochtend met de trailer is gekomen.
Danielle met Karma

Vrolijke oortjes van mijn kleine maflinger Mara

Het verschil tussen beiden

Dag 2 zijn we op aanraden van mensen uit de buurt een ronde gaan maken met wat mooie dijken en paden
... We zijn toen ongeveer 3u weggeweest.
Af en toe een lekker hapje tussendoor.

Prachtige dijk

Mara op dezelfde dijk

En in de polder heb je uiteraard deze toeschouwers

Mara met haar hippe hoefschoenen

De laatste dag hebben een ronde van 25km gedaan. Aangezien we allemaal nogal conditieloos zijn is het 1 grote staprit geworden met een lunch- en vieruurtjespauze. Af en toe een klein galopje en verder alleen maar genieten!

Prachtig uitzicht

De lokale golf

Het knuffelpad, waar de bomen vol hangen met knuffeldieren

Pad door een natuurgebied waar de koeien prachtig staan!

Vrolijke koeien
In het natuurgebied
4 uurtje en dus tijd voor een slaapje voor de paarden

Mara ook lekker dutten

Maar ook niet vergeten zelf een vieruurtje te eten als haflinger zijnde!

Wij hebben echt ontzettend genoten en gaan dit zeker herhalen in de toekomst. Het was heel fijn om te weten dat we nu van thuis uit gewoon kunnen vertrekken en zonder veel verkeer een hele ontspannende rit kunnen maken met variërend landschap. Dit heb ik alle jaren voor de verhuis nooit gekund
. Mara en ik zijn nog lang niet uitgewandeld
. Het was erg moeilijk om 3 dagen in 15 foto's samen te vatten en zelfs met de linkjes erbij vind ik het nog zo'n beperkt beeld geven, maar hopelijk hebben jullie mee genoten van onze polder!
heerlijk genieten zeg, leuk!
.
. Super grappig dat er zoveel mensen de omgeving herkennen en dat ik eigenlijk nog nooit andere paarden ben tegen gekomen op buitenrit!