Na al die leuke strandtopics hier ging het bij ons ook wel erg kriebelen, dus uiteindelijk hebben we de stap gezet, vrachtwagentje gehuurd en waren we klaar voor de rit van 2 uur naar zee toe!
Anderhalf jaar geleden heb ik het grote geluk gehad mijn oude manegelieveling over te nemen van de manege, hij kon het werk niet meer aan (COPD'er), maar is hier zodanig opgeknapt dat we terug ritjes rijden op zijn goeie momenten. Het was een beetje een droom van mij om Soldier de zee nog eens te laten zien, samen een galopje over het strand... ik heb dan ook besloten dit strandritje Sol mee te nemen, nu hij nog relatief fit en goed is, zodat we samen konden genieten van onze allereerste keer strand

En we hebben genoten! Het was prachtig weer, de paarden hebben zich enorm braaf en flink gedragen voor hun eerste keer zee, kortom het was geweldig!
Nog een leuk filmpje om mee te beginnen, galopje op het strand! Sol was zo happy, zijn oren vielen er bijna af

Toegekomen en toevallig aan het begin van het ruiterpad geparkeerd, lucky us!
Het strand! Sol kijkt zijn ogen uit

Oh oh, de zee! (die vosse oortjes zijn toch wel het mooiste uitzicht ooit

Woehoew, water!
Ieks, baas, dat komt dichterbij

Ik durf toch al een beetje verder...

Lekker door het water stappen

De zee was wel erg wild

En dan een heerlijk galopje over het strand! Echt genieten! De paarden vonden het ook heerlijk al die ruimte

Zalig het strand zo voor ons!
Meeuwen laten schrikken

Lunchpauze, kijk dat lieve koppie nu

Knapperd!
Samen genieten op het strand
En nog een welverdiend slokje water (Sol bedacht dat hij zeewater ook wel kon drinken, geen goed idee

https://lh5.googleusercontent.com/-u8DS ... 030910.JPG