en aangezien soleil en winoa 2 x per week les hebben zet ik het niet bij rijtechnisch,de punten waar aan gewerkt moeten worden zijn bekend
soleil is een net 8 jarig meisje die sinds eind maart op mijn 7 jarige welsh mountain van 1,21m rijd.
het was van het begin een erg leuk stel en ze krijgen allebei steeds meer plezier in elkaar.
ze wilden fanatieker rijden en ook wedstrijden starten dus besloot ik om winoa te laten scheren aangezien die nog heel dik in haar vacht zat
inmiddels is de eerste valpartij wel geweest (gelukkig niet zo ernstig

ze werden van de 14 deelnemers 9de met 182 punten...winstpunt dus!!
wij zijn allemaal zo trots op deze combinatie!! dat mag iedereen weten...daarom dit overzicht van hoe snel ze vooruit gegaan zijn.
zaterdag 2 juli rijden ze hun 2de wedstrijd in de B,we zijn benieuwd hoe het dan gaat
de eerste les samen,soleil zat erop alsof ze winoa al jaren kende...vol vertrouwen en totaal niet bang

de 2de les ging al zichtbaar beter en soleil durfde nog meer te doen

de derde keer heb ik geen foto,s gemaakt,winoa was inmiddels wel geschoren en daar kwam toch een hele sjieke pony uit

af en toe reed ik zelf ook wel eens op winoa en winoa toonde toch dat ze erg graag wilde nageven.

daar zijn we dus wat meer mee bezig gegaan.

soleil en winoa gingen ondertussen ook een keer op de manege een FNRS wedstrijd rijden.
die wonnen ze met 222 punten en dus een winstpuntje

startkaar bij het KNHS werd aangevraagd en we gingen meer oefenen..en toen kwam de dag van de eerste keer officieel starten op 19 juni

zaterdag dus de 2de keer starten!!